Awaria w dużym banku. Lepiej mieć przy sobie gotówkę

Awaria w dużym banku. Lepiej mieć przy sobie gotówkę

bankomat
bankomat Źródło: Fotolia / praphab144
Problemy z wypłatą gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem w BLIKA – przed takimi niedogodnościami ostrzega klientów ING Bank Śląski.

Uwaga klienci ING Banku Śląskiego. Od około godziny 8:50 występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem z BLIKA – informuje bank. Informacje o problemach potwierdzają użytkownicy na portalu downdetector.pl. Pierwsze raporty o problemach z dostępem do usług banku zaczęli zgłaszać o 8.23. O godzinie 12.25 klienci nadal zgłaszali kłopoty z logowaniem.

Nie ma natomiast problemów z podglądem stanu konta i wejściem do historii transakcji. Klienci mogą wykonywać przelewy i płacić kartą w sklepach stacjonarnych.

Dobra informacja dla grających na giełdzie

Działa również moduł Makler. Bank podpowiada, w jaki sposób się do niego zalogować: „zaloguj się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Możesz także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową)”.

O zakończeniu awarii ING poinformuje w mediach społecznościowych.

facebook