Na koniec przyszłego roku liczba placówek partnerskich Alior Banku ma się zwiększyć do 400, co oznacza ich podwojenie w porównaniu do stanu obecnego. Bank w 2012 roku chce obsłużyć 1,5 mln klientów i wypracować 400 mln zł zysku. Chce też zwiększyć liczbę produktów bankowych skierowanych do klientów biznesowych. Z kolei klienci indywidualni mają uzyskać większy wybór produktów kredytowych ? zapowiedział wczoraj zarząd banku.
Największą zapowiedzianą rewelacją ma być jednak uruchomienie w połowie nadchodzącego roku pierwszego 'banku internetowego nowej generacji', który 'ma zmienić rynek usług bankowych'. Według założeń Alior Sync ? bo tak ma się nazywać nowy e-bank Aliora ? ma w ciągu trzech lat pozyskać milion klientów i zebrać od nich ponad 3 mld zł depozytów.
Na czym ma polegać wyjątkowość tego projektu? Bank ma m.in. szeroko wykorzystywać wirtualizację i technologię 3D, internetowe rozmowy video i videoczaty. Ma także uwzględniać w swoim modelu działania sieci społecznościowe. Pod względem technologicznym ma dopasować się do potrzeb użytkowników coraz popularniejszych urządzeń mobilnych. Oferta Alior Sync ma być skierowana głównie do młodych osób w wieku 20-35 lat.
Wczoraj Alior podwyższył prognozę zysku netto do 150 mln zł za ten rok i aż 400 mln zł w roku przyszłym (mimo inwestycji w bank wirtualny). Cały dotychczasowy roczny plan, czyli 100 mln zł zysku, bank zrealizował już po trzech kwartałach.
Alior zapowiada otwarcie wirtualnego banku nowej generacji
Dodano: / Zmieniono:
Jeszcze w tym roku Alior Bank ma nadzieję obsłużyć swojego milionowego klienta. W przyszłym roku ma ich już być 1,5 mln i według zapowiedzi będą mogli oni korzystać z e-banku nowej generacji pełnego fajerwerków high-tech.