Rusza największa kampania promocyjna w historii piwa Tyskie

Rusza największa kampania promocyjna w historii piwa Tyskie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Kompania Piwowarska liczy na wyższą o kilka procent sprzedaż piwa podczas EURO 2012.
Dziś Kompania Piwowarska rozpoczyna pierwszy etap wielomiesięcznej ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Na razie firma nie ujawnia szczegółów, ale już teraz wiadomo, że jest to najdroższa akcja promocyjna w jej historii. Punktem startowym będzie uruchomienie specjalnej strony internetowej. Podczas kampanii będzie można też spotkać Największego Kibica w Polsce, tj. wielką, 4-metrową nadmuchiwaną postać, która będzie odwiedzać polskie miasta i nakłaniać do kibicowania. Z kolei w spotach reklamowych wystąpią Zbigniew 'Zibi' Boniek, Luis Figo i Marco van Basten.

? W trakcie największego piłkarskiego święta sprzedaż piwa może być w Polsce o 1?2 proc. wyższa niż zazwyczaj w tym okresie ? mówi Piotr Jurjewicz, wiceprezes zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej. W tym samym czasie największy browar w Polsce zamierza zwiększyć swoją sprzedaż aż o kilka procent.