Z danych portalu Downdetector.pl wynika, iż zgłoszenia o problemach w sieci uległy natężeniu od godziny 7:30. Największe problemy z Internetem mają klienci w Polsce centralnej i południowo-zachodniej, problem dotyka jednak użytkowników w całym kraju. Plus w komunikacie dla Gazeta.pl przeprasza i tłumaczy, że wiele stacji bazowych sieci nie może pracować z powodu braku w dostawach energii elektrycznej. Są to konsekwencje wspomnianego orkanu i podejmowane są starania w celu przywrócenia ich funkcjonalności.
"Od kliku godzin usilnie pracujemy nad przywróceniem działania sieci i sukcesywnie kolejne stacje są włączane do ruchu. Prace naprawcze cały czas trwają, ale niestety ze względu na skalę zjawiska na całkowite usuniecie jego skutków będziemy musieli jeszcze poczekać. Klientów, którzy odczuli skutki opisanych problemów możemy tylko przeprosić za zaistniałą nie z naszej winy sytuację" – czytamy w oświadczeniu.
Na razie sytuacja utrzymuje się i klienci pozbawieni są połączenia z Internetem: na stronie sieci na Facebooku wciąż pojawiają się pytania, kiedy awaria zostanie usunięta. Plus w komentarzach prosi o cierpliwość i zapewnia o szybkim rozwiązaniu problemu. Klientom pozostaje jedynie czekać na powrót sytuacji do normy.