Klienci Inteligo odzyskają pieniądze, które znikły z ich kont

Klienci Inteligo odzyskają pieniądze, które znikły z ich kont

Dodano:   /  Zmieniono: 
Klienci Inteligo odzyskają pieniądze, które znikły z ich kont (fot. sxc.hu) Źródło:FreeImages.com
Bank PKO BP zapewnia, że dziś mają skończyć się problemy klientów Inteligo. Z ich kont w ostatnich dniach znikały pieniądze - podaje RMF FM.
"W miniony weekend bank przeprowadził migrację systemu informatycznego Inteligo. Zmiany technologiczne miały złożony charakter i objęły ponad 600 tys. osób., co ilustruje skalę przedsięwzięcia.  Niestety przy tego typu zmianach nie jest możliwe całkowite uniknięcie błędów. W przypadku Inteligo wszystkie są korygowane na bieżąco. Bank dedykował dodatkowe zasoby z IT oraz Contact Center do relacji z klientami i rozwiązywania problemów" - napisano w oświadczeniu banku.

Dodano, że wszystkie niesłusznie pobrane opłaty zostaną zwrócone klientom. "Karty są odblokowywane lub wysyłane nowe kurierem na koszt banku, transakcje są na bieżąco księgowane, przelewy wychodzące i przychodzące są realizowane na bieżąco. Problemy dotyczą niewielkiej części klientów. Jednocześnie zwracamy uwagę, że zmienił się sposób prezentacji danych w systemie, co może być interpretowane jako błędy w historii transakcji. Wynikające z przerwy technicznej opóźnienie w księgowaniu transakcji i otrzymywanie zaległych powiadomień może być odczytane jako nieautoryzowane transakcje. Bank zapewnia, że w związku z migracją nie miały miejsca żadne nieautoryzowane transakcje" - podkreślono w komunikacie PKO BP.

ja, RMF FM