Banki Spółdzielcze z Grupy BPS zrywają ze stereotypem kampanii społecznej

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS zrywają ze stereotypem kampanii społecznej

Dodano:   /  Zmieniono: 

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację Dziecięca Fantazja dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęścia. Spoty pokazują, że trzeba spełniać marzenia dzieci.

Koncepcja kreatywna zakładała, że w trakcie realizacji spotów zostaną spełnione autentyczne marzenia podopiecznych Fundacji. Efektem produkcji są 3 spoty łączące podejście dokumentalne z estetyką filmu reklamowego. Reżyserem był Bartosz Dombrowski, zdjęcia wykonali Konrad Spyra i Bartłomiej Kaczmarek.

Główne role grają prawdziwi podopieczni Fundacji. 12-letni Kacper szaleje na prawdziwym torze wyścigowym, bo zawsze chciał być kierowcą rajdowym. Bracia Paweł (9 lat) i Piotr (12 lat) marzyli o czarowaniu, w reklamie stają się magami z latającymi głowami. A 16-letnia Justyna wciela się w rolę reżyserki filmowej miłosnej opowieści o szczęśliwym zakończeniu.

Hasło kampanii NAJBLIŻEJ LUDZI" odzwierciedla strategię komunikacji Banków Spółdzielczych, dla których kluczową wartością jest być blisko swoich klientów. Urszula Rożalska, rzecznik prasowy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS mówi jasno: Bankom Spółdzielczym blisko do ludzi także na co dzień. Poza kręceniem spotu reklamowego jesteśmy sąsiadem, który rozumie sytuację lokalnego przedsiębiorcy i  pomaga spełniać marzenia zwykłych ludzi. Podobnie jak Fundacja Dziecięca Fantazja spełniająca marzenia swoich podopiecznych.

Jest to czwarta realizacja domu produkcyjnego Film Polska Shots dla marki Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Za koordynację odpowiadał Kraków ART, postprodukcja: Film Polska Shots, Yakumama, Eternal Monkeys, Post Meridian Production. Magikiem był sztukmistrz Marcin Muszyński, kierowca rajdowy to Daniel Kermit Siemczuk.

 

Materiały dodatkowe:

Filmy:

BPS Marzenia reżyserka http://www.youtube.com/watch?v=zq65zlLR7RE 

BPS Marzenia magicy http://www.youtube.com/watch?v=Z3EeulZvvgA 

BPS Marzenia rajdowiec http://www.youtube.com/watch?v=zj_CmygJYz4 

Wybrane kadry z filmów (format jpg):

https://dl.dropbox.com/u/32351861/BPS_Marzenia_wybrane%20klatki.zip 

Zdjęcia making of:

https://dl.dropbox.com/u/32351861/bps%20fundacja_foto.zip 

Logo Film Polska Shots (format psd i jpg):

https://dl.dropbox.com/u/32351861/FilmPolskaShots_logo.zip 

 

Chmura tagów:

kampania reklamowa, CSR, banki spółdzielcze, Grupa BPS, Bank BPS, Fundacja Dziecięca Fantazja, Bartosz Dombrowski, Konrad Spyra, Bartłomiej Kaczmarek, Film Polska Shots, Yakumama, EternalMonkeys, Post Meridian

Źródło: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.;
dostarczył:
netPR.pl