Do końca tego roku Poczta Polska otworzy w Warszawie 19 nowych placówek. Powstaną one na Żoliborzu, Mokotowie, Wilanowie, Pradze Południe, Białołęce oraz Ursusie. Cel? Łatwiejszy dostęp oraz zwiększenie komfortu korzystania z usług Spółki.
Chcemy, aby każdy klient miał placówkę blisko swojego domu. Uruchomienie nowych punktów pozwoli zmniejszyć liczbę mieszkańców stolicy przypadających na jedną placówkę oraz poprawić organizację ich obsługi mówi Anetta Przybył-Bryńska, dyrektor Biura Rewitalizacji Sieci Placówek.
W styczniu br. w Warszawie otwarto dwie placówki. Nowe punkty powstały na Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126 oraz Hlonda 2/4.
Rewitalizacja sieci sprzedaży to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2017. W jego ramach odnawiane są funkcjonujące już placówki a tam, gdzie to potrzebne, uruchamiane są nowe punkty. Łącznie, na terenie całej Polski, do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu.
Nowy model placówki jest materialnym dowodem szeregu przełomowych zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe. Oddziały mają nowoczesny wystrój, nową wizualizację oraz wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci mogą w nich otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.