Europejska wspólnota kupiecka zentrada stawia na jakość w obsłudze odbiorcy hurtowego i promuje najlepszych spośród dostawców zentrada.networks przyznając im wyrożniena Service-Award.
Opole , 02.04.2014- Jesienią 2012 europejska wspólnota kupiecka zentrada.network wdrożyła, unikatowy w branży B2B, system oceny transakcji hurtowych zrealizowanych na platformach zentrada. Teraz zentrada.network stawia kolejny krok w kierunku polepszenia jakości usług i odznacza wyróżniających się dostawców. Rzetelna obsługa zamówień hurtowych oraz wzajemne zaufanie są podstawą sukcesu partnerów handlowych, a zróżnicowane oceny i opinie kupujących pomagają naszym oferentom stale polepszać obsługę transakcji hurtowych stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network.
Wyselekcjonowaliśmy 5 kryteriów, które są szczególnie ważne dla kupców zaopatrujących się w towar na platformach zentrada. Kryteria te oprócz ogólnej oceny transakcji obejmują również takie aspekty jak: łączna kwota zgłoszonych problemów, czas realizacji, szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu oraz średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach, podsumowuje Ingo Schloo.
Dzięki swoim licznym platformom handlowym wspólnota kupiecka zentrada.network liczy już ponad 300.000 członków - niezależnych przedsiębiorców, kupców, importerów, producentów i hurtowników z całej Europy. Wspólna praca i wymiana doświadczeń pomiędzy zespołami zentrada z poszczególnych krajów europejskich oraz zgromadzona wiedza przyczyniły się do stworzenia zestawienia kryteriów oceny dostawców. Podstawą oceny oferenta są szczegóły zawarte w 100.000 zapytań ofertowych, zamówień i potwierdzeń dostaw zgromadzonych w systemie realizacji zamówień hurtowych zentrada.TradeSafe, jak również ponad 20.000 ocen wystawionych przez kupców, którzy w 2013 roku pomyślnie dokonali transakcji na zentrada. Zebrane dane posłużyły do wyłonienia najlepszych oferentów w różnych kategoriach, przy czym pod uwagę brani byli wyłącznie dostawcy z minimum 50 transakcjami w danym roku kalendarzowym.
Tegoroczne wyróżnienia zostały ogłoszone podczas forum zentrada na Międzynarodowych Targach IAW w Kolonii (Niemcy).
Pierwsze miejsce w kategorii szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu przypadło firmie odzieżowej Best4You Ltd. z Węgier. W kategoriach czas realizacji oraz łączna kwota zgłoszonych problemów najlepszą ocenę otrzymała firma Kesef Schmuck GmbH z Niemiec. Szczególnie atrakcyjne koszty dostawy oferuje firma DANLOBinfo z Polski i tym samym plasuje się na pierwszym miejscu w kategorii średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach. Zwycięzcą ogólnej oceny wszystkich zrealizowanych transakcji na terenie całej Europy, czyli tzw. zadowolenie klienta została firma Tiny Tony z Niemiec.
W handlu online wymagania klientów stawiane dostawcy, w szczególnosci dotyczące świadczonego serwisu przy realizacji transakcji hurtowych, są o wiele większe niż w tradycyjnym handlu stacjonarnym. Dlatego głównie nieco mniejsi i wyspecjalizowani w handlu internetowym oferenci uzyskali najlepsze noty w tegorocznej edycji zentrada.network - podsumowuje Ingo Schloo, prezes zentrada.network.
O zentrada.network:
Niezależne sklepy są bardzo blisko konsumenta... ale bardzo często daleko od najlepszych dostawców. Problem ten, stara się rozwiązać dla swoich członków, założona w 2002 roku wspólnota kupiecka online zentrada.network. Na dzień dzisiejszy jest to zdecydowanie wiodąca platforma dla niezależnego handlu hurtowego w Internecie zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
Ponad 310.000 zrzeszonych kupców ma dzisiaj dostęp do blisko 1000-ca europejskich dostawców: importerów, producentów oraz hurtowników oferujących towar do dalszej odsprzedaży. Platformy handlowe zentrada wykluczają obsługę konsumentów, oferta skierowana jest wyłącznie do odsprzedawców towaru i obejmuje ponad 1.000.000 ofert z wszystkich podstawowych asortymentów dóbr konsumpcyjnych.
Zintegrowany z platformami handlowymi system realizacji zamówień i płatności TradeSafe umożliwia dokonanie i pełną realizację zamówień na towar zebrany w koszykach, niezależnie od tego czy dostawca jest w kraju, czy z zagranicy. Ponadto kupujący otrzymuje 100% gwarancję otrzymania towaru z zamówienia lub zwrot płatności.
Członkostwo na zentrada dla kupujących w opcji Basic jest w pełni bezpłatne i upoważnia do nieograniczonego dostępu do wszystkich europejskich dostawców oraz bezpłatną realizację zamówień poprzez TradeSafe.
Top-10 w kategorii Szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu | ||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Reakcja na zapytanie liczona w dniach |
1 | Best4You Ltd. | Moda | Węgry | 0,16 |
2 | Grupa Quatrro | Moda | Polska | 0,18 |
3 | Import und Verkauf Borgmann | Osprzęt komp. | Niemcy | 0,18 |
4 | Johanna Design Jewelry | Biżuteria | Węgry | 0,18 |
5 | SCHUHWELT Import - Export | Akcesoria odzieżowe (Torby, Paski, Obuwie) | Niemcy | 0,19 |
6 | business mit fun GmbH & Co. KG | Drobne AGD, pomoce kuchenne | Niemcy | 0,24 |
7 | Tie & Zhang GbR | Akcesoria(szale, legginsy, czapki) | Niemcy | 0,25 |
8 | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 0,28 |
9 | Textilvertrieb Silvio Heise | Odzież | Niemcy | 0,29 |
10 | Glamexx | Szale, chusty | Niemcy | 0,29 |
Top-10 w kategorii Czas realizacji Szybkość skompletowania zamówienia i nadania do wysyłki, potwierdzenie wysyłki w systemie. | ||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia |