Zniknęły przyciski, drzwi uległy powiększeniu, reaguje na dotyk. To tylko przedsmak tego, co nowa pralka firmy Samsung może zaoferować użytkownikowi. Model ten został stworzony, aby designem i funkcjonalnością zachwycać - ma lepiej komunikować się z użytkownikiem i spełniać w pełni jego potrzeby. Najnowsze pralki Samsung Crystal Blue (WF10H9600EW) będzie można zobaczyć już 6 maja podczas Fashion Week w Łodzi.
Ujrzeć pralkę w nowym świetle
Nowy wygląd pralki został opracowany we współpracy z Chrisem Bangle, jednym z najbardziej znanych projektantów samochodowych. Zasadniczym celem realizowanego w tajemnicy projektu było zredefiniowanie standardowego wyglądu pralki. Pośród wielu zadawanych pytań, jednymi z nich były Jakie są niezbędne cechy użytkowe pralek?, Czy robienie prania może być przyjemnym zajęciem?. Cztery tygodnie spotkań zaowocowało paroma ważnymi wnioskami, m.in. że pralki są nieodzowną częścią życia codziennego i w związku z tym powinny mieć osobowość, która będzie przemawiać do użytkowników.
Udoskonalona elegancja
Nowy design w niczym nie przypomina sztywnego i ciężkiego wizerunku pralki, jaki znamy ale mierzy się ze stereotypem za pomocą eleganckich i wyrafinowanych kształtów. Zbędne linie zostały zamienione na jednolitą powierzchnię, która integruje ze sobą wszystkie elementy. Duże drzwi są praktycznie jedynym widocznym elementem ich prosty i opływowy kształt oraz delikatnie zakrzywione krawędzie tworzą wrażenie pokrycia całej pralki miękkim i luksusowym jedwabiem.
Firma Samsung, rewolucjonizując wygląd pralki zadbała także o zastosowanie zaawansowanych technologii ułatwiających pranie.
Ciężki i rozbudowany panel kontrolny zastąpiono dużym, 5-calowym kolorowym ekranem dotykowym, który dostarcza niezbędnych informacji użytkownikowi. Nowy interfejs jest przyjemną odmianą, ale jednocześnie zapewnia znany już użytkownikowi ze smartfonów czy tabletów sposób użycia, tak by pranie stało się przyjemnym zajęciem, a nie przykrą koniecznością.
Nowa pralka zostanie zaprezentowana już 6 maja podczas FashionPhilosophy Fashion Week w Łodzi, nad którym firma Samsung objęła mecenat. Podczas imprezy zostaną pokazane również inne nowe produkty, prezentujące szeroką ofertę urządzeń RTV i AGD.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich projektantów oraz zagraniczne domy mody.