Logitech opublikował raport giełdowy z podsumowaniem II kwartału. Sprzedaż netto w tym okresie osiągnęła 1,31 mld USD, co przełożyło się na wzrost o 4 proc. w porównaniu II kwartału w ubiegłym roku i o 82 proc. do wyników z 2019 roku. W oświadczeniu firma informuje, że ważną gamą produktów w tym okresie były produkty z gamy Video Collaboration, czyli kamery i mikrofony.
Logitech. Sprzęt do wideokonferencji żyłą złota
Ta kategoria produktów stała się od początku pandemii kluczowa dla nieprzerwanego działania firm. Potrzeba łączenia się za pomocą różnego rodzaju wideokonferencji wymogła na pracownikach, pracodawcach, ale także uczniach, konieczność posiadania odpowiedniego sprzętu. Sklepy z elektroniką odnotowały niespotykany wcześniej wzrost zainteresowania takimi produktami jak kamery internetowe i mikrofony. Wraz z zainteresowaniem wzrosły także ceny produktów, które czasem kilkukrotnie przewyższały oryginalne stawki.
Logitech może z nadzieją patrzeć w przyszłość, bo wiele firm deklaruje przejście na stałe na zdalny lub hybrydowy tryb pracy także po pandemii. To nierozerwalnie wiąże się z koniecznością inwestycji w sprzęt do telekonferencji.
Czytaj też:
Logitech MX. Wolność to biurko bez kabli i etat od 9 do 17
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.