"Puls Biznesu" pisze, jak zakaz reklamowania wpływa na finanse aptekarzy. Gazeta podkreśla, że tylko w tym roku zamknięto 200 aptek.
Apteki skarżą się, że decyzje sadów są kuriozalne. Najgorsze skutki ma wylobbowany przez Naczelną Radę Aptekarską zakaz reklamy. Jeden z sądów uznał obniżkę ceny leku nierefundowanego, (którego nie obowiązuje sztywna cena urzędowa) za reklamę.
Za reklamę uznano też chęć udziału członków Związku Pracodawców Aptecznych PharmaNET w akcji wspierającej rodziny wielodzietne.
Kontrowersje budzi też fakt, że apteki nie mogą uczestniczyć w programie Karta Dużej Rodziny. - Z dużym rozczarowaniem przyjmujemy fakt, że we wspieraniu rodzin wielodzietnych nie mogą uczestniczyć apteki. Na przeszkodzie objęcia programem Karty Dużej Rodziny aptek stoi bowiem konstrukcja obowiązującego przepisu zawartego w art. 94 Prawa farmaceutycznego dotyczącego zakazu reklamy aptek - oceniła ekspertka Konfederacji Lewiatan Anna Kapłon.
Od 1 stycznia 2012 roku obowiązuje całkowity zakaz reklamy aptek i ich działalności. Takie zmiany wprowadzono w ustawie Prawo Farmaceutyczne.
Puls Biznesu
Za reklamę uznano też chęć udziału członków Związku Pracodawców Aptecznych PharmaNET w akcji wspierającej rodziny wielodzietne.
Kontrowersje budzi też fakt, że apteki nie mogą uczestniczyć w programie Karta Dużej Rodziny. - Z dużym rozczarowaniem przyjmujemy fakt, że we wspieraniu rodzin wielodzietnych nie mogą uczestniczyć apteki. Na przeszkodzie objęcia programem Karty Dużej Rodziny aptek stoi bowiem konstrukcja obowiązującego przepisu zawartego w art. 94 Prawa farmaceutycznego dotyczącego zakazu reklamy aptek - oceniła ekspertka Konfederacji Lewiatan Anna Kapłon.
Od 1 stycznia 2012 roku obowiązuje całkowity zakaz reklamy aptek i ich działalności. Takie zmiany wprowadzono w ustawie Prawo Farmaceutyczne.
Puls Biznesu