Dominos Pizza zapowiedź ogólnopolskiej ekspansji w 2013 roku

Dominos Pizza zapowiedź ogólnopolskiej ekspansji w 2013 roku

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Dokładnie dwa lata temu, 28 lutego 2011 roku sieć Dominos Pizza weszła na polski rynek. Po 24 miesiącach od otwarcia pierwszego lokalu w Warszawie i Pruszkowie funkcjonuje już łącznie 14 placówek, a nowi inwestorzy zapowiadają dalszą ekspansję.

Zapowiedzi ogólnopolskiej ekspansji, pozyskanie kapitału w dwóch emisjach o łącznej wysokości ponad 13 mln funtów brytyjskich od zagranicznych inwestorów to tylko dwa najważniejsze fakty podsumowujące dynamiczny rozwój sieci w naszym kraju. W siłę polskiego oddziału międzynarodowej sieci uwierzył sam George Soros, którego fundusz jest jednym z największych inwestorów w rozwój Dominos Pizza w Polsce.

Nowa wizja rozwoju firmy zakłada rozszerzenie sieci do 25 lokali do końca 2013 roku oraz 35 placówek do końca 2014 roku. Strategia przewiduje też otwarcie nowych lokali poza Warszawą skupienie się na największych polskich miastach jeszcze w tym roku. Tak ambitne plany rozwoju polskiej sieci będą mogły być zrealizowane dzięki pozyskaniu w ubiegłym roku dodatkowego kapitału od inwestorów brytyjskich.

O nowej strategii mówi też Peter Shaw, dyrektor generalny spółki DP Polska: W Polsce chcemy najpierw skupić się na zbudowaniu jak największej świadomości naszej marki i oferty. Polski konsument jest wyedukowany i przyzwyczajony do zachodnich marek dobrej jakości. Polacy mają świetną intuicję i są wybitnymi smart shopperami. Obserwują promocje i w porównaniu do przeciętnego Brytyjczyka są znacznie bardziej świadomi - dodaje.

Dominos Pizza przygotowała także specjalną promocję urodzinową dla polskich konsumentów: przez cały marzec codziennie w ofercie będzie dostępny inny smak pizzy w stałej cenie 29 PLN.

 

Źródło: Domino's Pizza;
dostarczył:
netPR.pl