Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet

Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet

Dodano:   /  Zmieniono: 

Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN.

Akcja promocyjna Rabat na paliwo rozpoczęła się w 600 bankomatach należących do sieci Euronet i potrwa do końca tego roku. To pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca nowy rodzaj nośnika reklamowego jakim jest unikalny kod kreskowy drukowany na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu. Wykorzystana w kampanii forma jest nowością na polskim rynku i poszerza bogate już portfolio formatów reklamowych w ofercie Euronet Polska.

Mechanizm promocji umożliwia klientowi drukowanie unikalnych kodów kreskowych oraz grafik promocyjnych na obydwu stronach papierowych wydruków, będących potwierdzeniem transakcji w bankomatach sieci Euronet. Informacją zachęcającą do skorzystania z promocji PKN ORLEN będzie również reklama emitowana na ekranie wyboru potwierdzenia oraz drukowana na rewersie potwierdzenia.

W czasie trwającej promocji osoby wypłacające gotówkę z bankomatów należących do sieci Euronet otrzymają na potwierdzeniu transakcji unikalny kod, który użyty podczas płatności gotówką na stacjach benzynowych ORLEN pozwoli uzyskać klientowi rabat na paliwo w wysokości, 10 gr. na litrze paliwa przy zakupie dowolnej ilości. Dodatkowo po transakcji otrzymają na stacji kolejny kod upoważniający do uzyskania bonusowych 500 punktów w programie lojalnościowym VITAY przy kolejnym tankowaniu powyżej 20 litrów i płatności gotówką.

- Zaledwie w ciągu jednego miesiąca w bankomatach Euronet, realizowanych jest ponad 15 mln transakcji - mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska oraz dodaje Wierzymy, że ta liczba już uświadamia reklamodawcom potencjał jaki daje bezpośredni kontakt Klienta z marką w czasie oczekiwania na realizację transakcji.

Możliwość dystrybuowania dodatkowej wartości, atrakcyjnej z punktu widzenia Klienta, takiej jak nadruk na potwierdzeniu kodów kresowych lub kuponu reklamowego, może znacząco podnieść efektywność standardowej kampanii. Może być również jej doskonałym uzupełnieniem.

POTWIERDZENIE

AWERS standardowe potwierdzenie wypłaty wraz

z nadrukowanym na nie kodem kreskowym

REWERS nadruk reklamowy

 

Źródło: Euronet

dostarczył:
netPR.pl