Nowa aplikacja mobilna mBanku zdobywa rynek

Nowa aplikacja mobilna mBanku zdobywa rynek

Dodano:   /  Zmieniono: 

Drugie po Facebooku w kategorii ogólnej i pierwsze w kategorii finansów osobistych to miejsca nowej aplikacji mobilnej wśród najpopularniejszych programów dostępnych w systemie Windows Phone. Również użytkownicy pozostałych dwóch systemów (iOS oraz Android) przekonali się do zmian już co trzeci spośród nich zaktualizował oprogramowanie.

Zaledwie w ciągu pięciu dni od udostępnienia nowej aplikacji, ponad 15 tys. klientów zdecydowało się po raz pierwszy skorzystać z bankowości mobilnej mBanku. Przekonaliśmy ich, że nasze rozwiązania są bezpieczne i stanowią doskonałe rozwinięcie bankowości znanej z ekranu komputera mówi Michał Panowicz, dyrektor mBanku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. Ponadto niemal 100 tys. dotychczasowych użytkowników zdecydowało się na aktualizację aplikacji dodaje szef projektu nowego mBanku.

Nowa aplikacja w pełni wykorzystuje możliwości telefonów i systemów mobilnych, dzięki niej zarządzenie finansami staje się prostsze i lepiej dostosowane do działań użytkownika w tym kanale. Aplikacja pełni funkcję osobistego asystenta finansowego. Dzięki temu już nie trzeba logować się do rachunku, by poznać stan konta lub limit karty kredytowej. O tym, jak szczegółowe mają być prezentowane informacje, decyduje użytkownik.

Istotnym aspektem nowego narzędzia mBanku jest jego bezpieczeństwo. Aby korzystać z aplikacji, należy przejść proces połączenia urządzenia z kontem. Procedurę wykonuje się dla każdego urządzenia osobno, za każdym razem od nowa nadając PIN (od 5 do 8 cyfr). Kod ten służy do logowania oraz autoryzacji transakcji i nie jest przechowywany w urządzeniu Kolejnym zabezpieczeniem jest możliwość samodzielnego ustanowienia limitów wartości transakcji w kanale mobilnym, a także opcja blokady aplikacji na wybranym (wcześniej połączonym) urządzeniu, którą można przeprowadzić szybko w serwisie transakcyjnym banku lub za pośrednictwem mLinii.

Najważniejsze elementy nowej bankowości mobilnej mBanku:

  • dostępna na najpopularniejszych systemach mobilnych: Android, iOS i Windows Phone;
  • pełna transakcyjność;
  • bezpieczeństwo dzięki procesowi połączenia z kontem urządzenia i unikalnemu PIN-owi;
  • dostęp do najważniejszych informacji i ofert bez konieczności logowania się;
  • mobilne mOkazje oraz geolokalizacja rabatów, oddziałów i bankomatów;
  • możliwość uruchomienia powiadomień push  nowe operacje, zdarzenia na rachunku, mOkazje w pobliżu;
  • płatności P2P przez SMS w oparciu o książkę odbiorców i książkę adresatów w telefonie;
  • najszybszy w Polsce mobilny kredyt w 30 sekund  idealny na czas oczekiwania w kolejce przy kasie;
  • elementy nawigacji finansowej (PFM) możliwość kategoryzowania wydatków;
  • możliwość modyfikacji limitów transakcyjnych;
  • funkcje dla Windows Phone: kafelki ze stanem konta i odbiorcami na pulpicie, współpraca z aplikacjami map i nawigacji w trybie off-line.

Nowy mBank się rozwija

Osiem miesięcy temu mBank uruchomił zupełnie nową bankowość elektroniczną, do której loguje się już ponad 70 proc. użytkowników. Na rynku, wraz z nową platformą transakcyjną, pojawiły się m.in.: unikatowy w skali Europy program rabatowy mOkazje, mądra wyszukiwarka transakcji oraz nawigacja finansowa. Klienci zyskali również dostęp do wirtualnej placówki i kontaktu z ekspertami on-line o każdej porze dnia i nocy.

W styczniu 2014 r. mBank rozwinął projekt o kolejne innowacje, m.in.: najszybszy kredyt w Polsce z decyzją wydawaną w ciągu 30 sekundSupermarket Funduszy Inwestycyjnych w nowej odsłonie oraz kolejną wersję szybkich płatności mTransfer z nowatorskim ubezpieczeniem.

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego. Pełna oferta mBanku wraz z regulaminami będącymi jej integralną częścią jest dostępna na stronie www.mbank.pl.

Źródło: Grupa mBank

dostarczył:
netPR.pl