Ponowna awaria w mBanku. Brak dostępu do części usług

Ponowna awaria w mBanku. Brak dostępu do części usług

mBank
mBank Źródło: Shutterstock / Robson90
mBank znów ma problemy techniczne. Czarna seria banku trwa. Klienci nie mają dostępu do części usług.

Klienci mBanku znów zgłaszają problemy z dostępem do usług, w tym do swoich kont maklerskich. Potwierdzaj to nie tylko strona downdetector, która agreguje zgłoszenia klientów. Do awarii oficjalnie przyznał się też bank, który o 10.48 poinformował, że dostęp do części usług został już przywrócony. Ważne jest jednak to, że chodzi tylko o ich część.

„Przepraszamy, usługi maklerskie mBanku są chwilowo niedostępne. Intensywnie pracujemy nad ich uruchomieniem. Informacje na temat postępów będziemy aktualizować na naszych profilach w mediach społecznościowych. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości” – napisał pierwotnie bank. „mInwestor i aplikacja nadal są niedostępne. Pracujemy nad pełnym uruchomieniem usług. Przepraszamy za kłopot i prosimy o cierpliwość” – czytamy ma oficjalnym Twitterze mBanku.

twitter

Poirytowani klienci

Usługi maklerskie mBanku nie są ulubionych narzędziem klientów banku. To właśnie ich dotyczy większość informacji o usterkach. Dziś od rana czytamy kolejny wysyp komentarzy niezadowolonych inwestorów, którzy planowali wykonanie transakcji. „Chyba czas na zmiany” – czytamy w jednym z twittów pod informacją o awarii. Niektórzy klienci zachowują jednak jeszcze resztki poczucia humoru i dodają „Spoko, to już norma”.

Czytaj też:
Duża awaria jednego z banków. Płatności kartą księgowano wielokrotnie

Źródło: WPROST.pl / downdetector.pl