W Kauflandzie nie zapłacisz BLIK-iem. Mamy komentarz sieci

W Kauflandzie nie zapłacisz BLIK-iem. Mamy komentarz sieci

Kaufland, zdjęcie ilustracyjne
Kaufland, zdjęcie ilustracyjne Źródło:Shutterstock / Karolis Kavolelis
Klienci skarżą się, że w Kauflandzie nie ma możliwości płatności BLIK-iem. Zwróciliśmy się do sieci z prośbą o komentarz w tej sprawie. Odpowiedź przynosi dobrą i złą nowinę.

– Czy wiecie że niemiecki kaufland nie wspiera płatności BLIKmobile tylko dlatego że jest to w pełni polski, zdobywający nagrody i popularność w całej Europie system płatności zbliżeniowych. W sumie to logiczne c`nie – napisał na platformie X (dawniej Twitter) jeden z internautów.

twitter

W Kauflandzie nie zapłacisz BLIK-iem

Opcja płatności, jaką jest wygenerowany w aplikacji bankowej kod BLIK, w ostatnich latach zyskuje na popularności. Jest dostępny dla każdego, kto ma na telefonie pobraną aplikację mobilną swojego banku i chce szybko oraz sprawnie zapłacić za zakupy. Do realizacji tego sposobu płatności nie jest potrzebna karta płatnicza ani portfel. W dzisiejszych czasach – gdy prędzej zapomnimy portfela niż telefonu – to rozwiązanie niezwykle wygodne. Może się również przydać w sytuacji, gdy np. podczas spaceru z psem, czy biegania, zdecydujemy się wstąpić do pobliskiego sklepu, a portfel został w domu.

Obecnie większość marketów posiada opcję płacenia w ten sposób. Takiej możliwości nie ma w placówkach sieci Kaufland.

Komentarz sieci

Zwróciliśmy się do sieci w tej sprawie. Odpowiedź jaką otrzymaliśmy przynosi dobrą i złą nowinę. Płatność BLIK-iem będzie możliwa, ale trzeba będzie na to jeszcze trochę poczekać.

– Pracujemy nad tym, aby umożliwić naszym klientom dokonywanie płatności za pomocą BLIK. Projekt ten wymaga wielu przygotowań i inwestycji – w tym celu poczyniliśmy już konkretne kroki, tj. dokonaliśmy niezbędnej wymiany systemu kasowego oraz terminali. W przyszłym roku planujemy testy i udostępnienie usługi dla naszych klientów – informuje „Wprost" biuro prasowe sieci Kaufland.

– W sieci Kaufland – niezależnie od kraju, w którym działamy, staramy się zapewniać klientom najwyższy komfort zakupów. W tym roku w Polsce wprowadziliśmy wiele cyfrowych rozwiązań, jak np. usługę K-Scan, która umożliwia klientom samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów czy program lojalnościowy Kaufland Card oferujący takie funkcjonalności jak: wirtualna lista zakupów, podsumowanie koszyka zakupowego czy kupony zapewniające dodatkowe zniżki. Sukcesywnie rozwijamy także liczbę kas samoobsługowych dostępnych w naszych placówkach – dodano w komentarzu.

Czytaj też:
Nowe godziny otarcia sklepów Kaufland. Zmiany weszły w październiku
Czytaj też:
Kolejny sklep pozwala na zakupy ze smartfonem. Rewolucja w Kaufland

Źródło: Wprost.pl, X, tofakty24.pl