Biedronka z nowym Gangiem. Znamy możliwe nazwy i termin startu akcji

Biedronka z nowym Gangiem. Znamy możliwe nazwy i termin startu akcji

Biedronka
Biedronka Źródło: Shutterstock
Właściciel Biedronki zarejestrował w Urzędzie Patentowym trzy nowe nazwy Gangu. Cykliczna akcja lojalnościowa sieci ruszy jeszcze w tym miesiącu.

Jak informuje serwis Wirtualnemedia.pl, Jeronimo Martins Polska zarejestrował w czerwcu w Urzędzie Patentowym RP następujące znaki towarowe: Gang Fantastyczniaków i Gang Planeciaków. Z kolei do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) firma zgłosiła nazwę Gang Produkciaków. W maju właściciel sklepów Biedronka wykupił również domeny internetowe odpowiadające tym nazwom.

Biedronka ruszy z nową akcją jeszcze w wakacje

Pod którąś ze wspomnianych nazw Biedronka uruchomi jeszcze w tym miesiącu swoją cykliczną akcję lojalnościową, w ramach której klienci w zamian za zakupy otrzymywać będą naklejki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek mogą wymienić je na maskotki.

– Nasza najnowsza akcja lojalnościowa tradycyjnie wystartuje pod koniec sierpnia i wówczas będziemy komunikować jej szczegóły. Wiemy, że nasi klienci z niecierpliwością czekają na jej kolejną odsłonę. Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania będzie się cieszyła takim samym zainteresowaniem, jak wszystkie poprzednie – mówi portalowi Aleksandra Surdyk, starszy menedżer ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych odpowiedzialna za akcję lojalnościową w Biedronce.

Serwis przypomina, że Biedronka prowadzi akcje lojalnością pod nazwą Gang…. od 2016 roku. W poprzednich latach były to m.in. Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Swojaków, Gang Fajniaków, Gang Bystrzaków. W zeszłym roku akcja prowadzona była pod nazwą Gang Mocniaków.

Pod koniec lipca Jeronimo Martins przedstawiło wyniki finansowe za pierwszą połowę i drugi kwartał tego roku. Okazuje się, że w drugim kwartale 2024 roku grupa zaliczyła znaczący spadek zysków. Odnotowano 156 mln euro zysku netto (przypisanego właścicielom jednostki dominującej) wobec 217 mln euro w analogicznym okresie ubiegłego roku. To oznacza spadek rok do roku o 28 proc.

Czytaj też:
Klienci narzekali na paragony Biedronki. Sieć testuje nowe rozwiązanie
Czytaj też:
„Drukować potwierdzenie?” Gigant wprowadza ważne zmiany

Źródło: Wirtualnemedia.pl