Carrefour zakończył kompleksową modernizację Galerii Grudziądzkiej - kolejnej galerii handlowej ze swojego portfolio. Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, Spółka poddała remodelingowi łącznie 9 centrów handlowych oraz kilkadziesiąt hiper- i supermarketów, potwierdzając tym samym wysoką dynamikę inwestycyjną na polskim rynku.
Zakończony remodeling Galerii Grudziądzkiej zlokalizowanej przy ul. Konarskiego w Grudziądzu, jest kolejnym etapem realizowanej przez Carrefour strategii, której celem jest zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz zaoferowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej. Spółka realizuje tą strategię poprzez otwarcia nowych sklepów oraz modernizację istniejących obiektów we wszystkich obsługiwanych formatach: hiper- i supermarketach, sklepach convenience, a także centrach handlowych.
- Carrefour jako jedna z nielicznych sieci handlowych w Polsce, utrzymuje na rynku bardzo wysoką dynamikę inwestycji w swoje aktywa. Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy otworzyliśmy w Polsce ponad 90 sklepów osiedlowych, hipermarket oraz 2 supermarkety, a także zmodernizowaliśmy łącznie70 hiper- i supermarketów oraz aż 9 centrów handlowych - mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych. Galeria Grudziądzka jest doskonałym przykładem kompleksowego podejścia do remodelingu posiadanych nieruchomości, który objął kompleksową modernizację obiektu na zewnątrz oraz wewnątrz, a także przebudowę i remodeling hipermarketu. Dzięki podjętym działaniom możemy zaoferować mieszkańcom Grudziądza zupełnie nową jakość zakupów w całej naszej galerii handlowej - dodaje Ronan Martin.
Galeria Grudziądzka na powierzchni 14.000 mkw. GLA, oferuje blisko 30 rozpoznawalnych marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym zmodernizowany hipermarket sieci Carrefour, a także kompleksową ofertę odzieży i obuwia, sprzętu RTV/ AGD oraz usług. Przeprowadzona w ostatnich miesiącach modernizacja obiektu, objęła gruntowną modernizację elewacji oraz stref wejściowych, parkingu, a także wnętrza galerii. Zastosowany system identyfikacji wizualnej jest spójny z wizerunkiem pozostałych centrów handlowych Carrefour o podobnej wielkości i których remodeling został zakończony na przestrzeni tego roku. Wyróżnia się on całkowicie nową elewacją budynku utrzymaną w szaro-grafitowej kolorystyce, jaskrawymi kolorami w strefach wejściowych oraz winylowymi grafikami, które stanowią przewodni motyw dekoracyjny danego obiektu. W Galerii Grudziądzkiej jest nim historyczny motyw grudziądzkich spichrzy, będących symbolem miasta.
Wraz z modernizacją budynku, Carrefour zrewitalizował również parking oraz tereny przed obiektem. Na nowo zaaranżowano zieleń, zainstalowano funkcjonalne stojaki na rowery, dodano nowoczesne elementy małej architektury oraz wiaty na wózki sklepowe. We wnętrzach, oprócz całkowitego odświeżenie ścian, wydzielono strefę relaksu oraz zabaw dla dzieci, wprowadzono nowy system identyfikacji wizualnej, a także nowe elementy zieleni oraz małej architektury. Przebudowa objęła również montaż podwieszanych sufitów oraz wymianę oświetlania w całej galerii. Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie LED pozwoli teraz znacznie obniżyć zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wpływ galerii na środowisko naturalne.
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety czy sklepy osiedlowe. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
dostarczył infoWire.pl