Fani rzucili się na Cybergwizdek Tesli. Trzeba zapłacić Dogecoinem

Fani rzucili się na Cybergwizdek Tesli. Trzeba zapłacić Dogecoinem

Elon Musk
Elon Musk Źródło: Newspix.pl / WENN
Do sprzedaży znów trafił Cybergwizdek Tesli, wyglądający jak Tesla Cybertruck. Szef firmy Elon Musk zapowiedział premierę na Twitterze, dodając jednak, że chętni muszą zapłacić za gadżet kryptowalutą Dogecoin.

Cyberwhistle, czyli gadżet będący żartem Elona Muska z sygnalistów (tzw. whistleblowers) wrócił do oficjalnego sklepu firmy Tesla. Cybergwizdek przypomina wyglądem prototypowy samochód Tesla Cybertruck. Można nim zagwizdać. To tyle.

Cyberwhistle wrócił do sklepu Tesli

Wielu fanów Tesli z utęsknieniem czekało na powrót gwizdka, bo ten całkowicie zniknął ze sklepu na długie miesiące. Po raz pierwszy Cyberwhistle zadebiutował na początku grudnia 2021 r., w cenie 50 dolarów (wtedy ok. 200 zł), a towar rozszedł się błyskawicznie.

Zapowiedź wielkiego powrotu odbyła się w klasyczny sposób – na koncie Elona Muska na Twitterze, gdzie obserwuje go już ponad 105 mln użytkowników platformy. Lakoniczna wiadomość brzmiała „Zagwiżdżcie sobie! Ale musicie zapłacić w Doge”.

twitter

Kryptowaluta Dogecoin jest jedną z ulubionych Elona Muska. Gwizdek został wyceniony na 1000 Doge, czyli ok. 286 zł. Jak widać, inflacja nie oszczędza nawet prześmiewczych gadżetów miliarderów.

Cyberwhistle oczywiście szybko się wyprzedał i obecnie sklep informuje już o braku produktu. Podobnie było i za pierwszym razem, gdy gadżet padł ofiarą scalperów. Gwizdki w dużej mierze mogą trafić teraz na rynek wtórny, gdzie będą miały parę razy wyższą cenę.

Elon Musk o Cyberwhistle

Szef Tesli był też dość aktywny w dyskusji pod swoim ogłoszeniem. Z wymiany zdań dowiedzieć się można na przykład, że w Tesli pracuje nad uczynieniem gwizdka… głośniejszym. Nie do końca wiadomo, czy nowe gwizdki już są głośniejsze, czy miliarder myśli już o trzeciej fali produktu.

A co z samym Cybertruckiem? Wcześniejsze wypowiedzi Muska wskazywały, że elektryczna półciężarówka Tesli trafi do sprzedaży pod koniec 2022 lub w 2023 roku. Być może reedycja gwizdka ma być początkiem kampanii reklamowej?

Czytaj też:
Akcjonariusze Twittera zdecydowali ws. przejęcia firmy przez Elona Muska

Opracował:
Źródło: Twitter / @elonmusk
 0

Czytaj także