Wakacyjne promocje przyciągają kierowców. Stacje benzynowe notują nowe rekordy

Wakacyjne promocje przyciągają kierowców. Stacje benzynowe notują nowe rekordy

Stacja Orlen
Stacja Orlen Źródło:Shutterstock / Karolis Kavolelis
Wakacyjne promocje na paliwo przypadły do gustu wielu kierowcom. Dzięki kuponom rabatowym można zaoszczędzić od 30 do 45 groszy na każdym litrze. Z upustów cenowych skorzystało już kilka milionów osób.

Pod koniec czerwca Daniel Obajtek, prezes Orlenu ogłosił wakacyjną promocję na paliwo. Szef multienergetycznego giganta zaznaczył, że obniżka cen benzyny będzie obowiązywała przez dwa miesiące — od 30 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku.

Dla posiadaczy aplikacji lub plastikowej karty Vitay paliwo jest tańsze o 30 groszy na litrze. Dodatkowe upusty przewidziano dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Dla nich obniżka wynosi 40 groszy na litrze. Cenowy upust dotyczy czterech tankowań miesięcznie, do 50 litrów za każdym razem.

Stacje benzynowe zachęcają klientów specjalnymi kuponami rabatowymi

Na odpowiedź konkurencji nie trzeba było długo czekać. Z dnia na dzień kolejne sieci ogłaszały nowe cenniki wraz z przysługującymi rabatami dla klientów. Obecnie upusty cenowe można otrzymać tankując paliwo m.in. na stacjach: Circle K, BP Polska, Shell, Moya, Amic Energy oraz MOL i Lotos.

Węgierska marka, która 19 lipca jako ostatnia uruchomiła nowy program lojalnościowy, przebiła wszystkich konkurentów. Dzięki aplikacji kierowcy mogą tankować na stacjach MOL i Lotos należących do tej sieci, nawet do 45 groszy na litrze taniej.

facebook

Węgierska spółka pozyskała 100 tys. nowych użytkowników w ciągu kilku dni

W ciągu pięciu dni od uruchomienia programu lojalnościowego MOL Polska zarejestrowało się 100 tys. nowych użytkowników. To najlepszy wynik w krajach Grupy MOL — informuje biuro prasowe węgierskiej firmy. Wabikiem, który przyciąga nowych kierowców, są kupony rabatowe, które umożliwiają tankowanie każdorazowo do 100 litrów.

Do końca wakacji pod marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce, należących wcześniej do Grupy Lotos, przejętych przez węgierski koncern w ramach połączenia Orlenu z Lotosem. Obecnie przy polskich drogach pod marką węgierskiego koncernu działa już 50 stacji paliw.

facebook

Orlen chce poprawić zeszłoroczny wynik

Najwięcej jak na razie zyskał państwowy potentat. – Wakacyjna promocja Orlenu cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów — informuje biuro prasowe spółki. Tylko w 1. tygodniu na stacjach Orlen aktywowano ponad 1,35 mln kuponów rabatowych. To o 100 tys. więcej, niż w analogicznym okresie 2022 roku. Podobnie wyglądała sytuacja w kolejnych tygodniach.

Z upustów cenowych korzysta dziennie nawet ćwierć miliona osób. Do 18 lipca skorzystało z niej o 14 proc. więcej kierowców niż ubiegłym roku, gdy promocja ruszyła po raz pierwszy. „Jedna trzecia zatankowanego paliwa na naszych stacjach to paliwo zakupione w promocyjnej cenie. Od początku trwania tegorocznej akcji liczba pobranych aplikacji mobilnych Vitay wzrosła o 10 proc”. – czytamy w komunikacie Orlenu.

Paliwowy gigant chce osiągnąć wynik lepszy niż w ubiegłorocznej kampanii, z której Polacy chętnie korzystali. Kierowcy pobrali i zrealizowali około 16 milionów kuponów rabatowych. Do kampanii promującej upusty na paliwo spółka zaprosiła znanych sportowców. W telewizyjnych spotach reklamowych można zobaczyć Roberta Kubicę – kierowcę wyścigowego oraz czterech reprezentantów Polski w piłce nożnej – Wojciecha Szczęsnego, Jana Bednarka, Piotra Zielińskiego i Roberta Lewandowskiego.

Czytaj też:
Świetna wiadomość dla kierowców. Kolejne sieci planują promocje na paliwo
Czytaj też:
Niższe rachunki za gaz. PGNiG koryguje prognozy

Źródło: WPROST.pl