Świętując światowy jubileusz i okrągłe dwie dekady obecności na rynku w Polsce TEEKANNE stawia pewny krok do przodu w sezonie 2012/2013. Aż sześć nowości produktowych, telewizyjna kampania reklamowa z Adamem Małyszem, nowe działania marketingowe, w tym debiut w social mediach, to tylko niektóre z wdrażanych planów firmy.
- Koncern Teekanne to 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Mimo wieloletniej tradycji i ugruntowanej jakości nie spoczywamy na laurach. Nasi wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, tak by zadowolić konsumentów nie tylko w Polsce , ale też w różnych zakątkach świata - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager Teekanne w Polsce - W kraju natomiast obchodzimy w tym roku 20 rocznicę działalności, która zbiega się z aż 6 debiutami produktowymi, w tym Green Tea Canberry-Raspberry - nowym smakiem herbaty zielonej, w której jesteśmy wiceliderem rynku. Z początkiem listopada na ekrany TV powróci nasza kampania reklamowa z udziałem legendy polskich sportów zimowych - Adamem Małyszem. Uruchomiliśmy również kanał social media, który dynamicznie ruszył pod adresem facebook.com/herbatateekanne oraz mamy dodatkowe plany promocji naszych produktów, o których, jestem przekonany, będzie głośno już wkrótce - dodaje Rymski.
Grupa Teekanne została założona 130 lat temu przez Rudolfa Andersa oraz Eugena Nisslea, którzy w 1882 roku jako pierwsi rozpoczęli sprzedaż gotowych, zapakowanych, mieszanek herbaty, produkowanych z zachowaniem najwyższych norm jakości. Pod koniec 1949 roku opatentowano przełomowy wynalazek firmy Teekanne - podwójną torebkę ekspresową, w której herbata została zamknięta w dwóch komorach, przez co uzyskano optymalny rezultat działania wody na zawartość saszetki. Dzięki temu aromat herbaty uwalniał się powoli, uzyskując stopniowo odpowiednią moc i barwę.
W 1957 roku Teekanne, jako pierwsza na świecie, firma rozpoczęła pakowanie do saszetek herbatek ziołowych i owocowych, utrzymując niezmiennie stałe receptury mieszanek, gwarantując tym samym wysoką jakość produktów. Teekanne Polska oferuje wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.
Firma Teekanne konsekwentnie stawia na mocne marki i rozbudowuje swoją pozycję na rynku, poprzez najwyższą jakość produktów, atrakcyjny mix marketingowy i produkty innowacyjne. Siedziba firmy Teekanne Polska mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG). Poza Polską zakłady produkcyjne Teekanne oraz filie znajdują się w siedmiu krajach: Niemczech, Włoszech, Austrii, Hiszpanii, Czechach, Turcji i USA, ale dzięki sieci ponad 1400 partnerów handlowych i współpracowników marka Teekanne jest obecna na całym świecie.
Koncern TEEKANNE to 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.
Kontakt dla mediów:
Tomasz Orzechowski, PR Manager
365 PR - member of GRUPA365NET.pl
ul. Ludwinowska 11, 30-331 Kraków, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
Telefon: + 48 537 001 537, Email: [email protected]
Email: [email protected]
Kontakt dla firm:
TEEKANNE Polska Sp. z o.o.
ul. Walerego Sławka 8A
30-633 Kraków
Tel.: +48 (12) 656 18 16
Fax: +48 (12) 656 25 38
e-mail: [email protected]