Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski został ponownie doceniony przez branżę. WP.PL zdobyło wyróżnienie w jesiennej edycji konkursu IAB Creative Showcase za reklamę LG Swift L9 w formacie XHTML zleconą przez dom mediowy Mindshare.
Po raz czwarty w tym roku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane w internecie. W gronie wyróżnionych w konkursie znalazła się Wirtualna Polska za kreację XHTML dla LG Swift L9 przygotowaną na zlecenie domu mediowego Mindshare.
W wyróżnionej przez IAB reklamie w oryginalny sposób wykorzystano funkcję tłumaczenia Quick Translator (QT), dostępną w nowym smartfonie LG Swift L9. Jednego dnia strona główna Wirtualnej Polski wyświetlała się w języku hindi, a format reklamowy (XHTML + double billboard) zachęcał internautów do skorzystania z Quick Translatora i przetłumaczenia newsów na polski. Wystarczyło kliknąć na kreację, wybrać widoczną na ekranie aplikację QT i przesuwać aparat za pomocą myszki. Kampania została przeprowadzona w listopadzie br.
Użycie angażującego formatu rich mediowego w ekskluzywnym miejscu portalu, czyli na Stronie Głównej, pozwoliło w nieszablonowy sposób zaprezentować wyjątkowość dedykowanej aplikacji LG podkreśla Radosław Krupa, Specjalista ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Dziale Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski. Dzięki reklamie rzesze internautów miały też niepowtarzalną okazję zapoznania się z funkcjami nowego smartfona Swift L9 dodaje.
Organizatorem konkursu IAB Creative Showcase jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promowanie kreatywnych i innowacyjnych kreacji reklamowych oraz zaprezentowanie ich w Polsce. Co kwartał najbardziej twórcze kreacje reklamowe są oceniane przez jurorów, wśród których znajdują się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy oraz reprezentanci domów mediowych.
szczegóły:
http://www.wp.pl/?adv=1&test=LG_xhtml