Ubezpieczania mieszkaniowe Warty zdobyły po raz kolejny tytuł Dobry Produkt - Wybór Konsumentów. Nagroda została przyznana na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby pytane o najlepsze produkty w kategorii Ubezpieczenia domu i mieszkania najczęściej wskazywały ofertę Warty.
Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich Dobry Produkt 2013" zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu - dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł Dobry Produkt 2013 - Wybór Konsumentów".
W kategorii Ubezpieczenia domu i mieszkania najwyższą liczbę wskazań uzyskała oferta Warty.
Oferta ubezpieczeń mieszkaniowych Warty opiera się na dwóch produktach - Warta Dom oraz Warta Dom Komfort. Do obu produktów Warta dołącza bezpłatnie bardzo bogaty pakiet usług Home assistance.
Aby pomóc klientom lepiej oszacować posiadane mienie i zachęcić ich do ubezpieczania posiadanych rzeczy, Warta udostępniła pod koniec ubiegłego roku internetową aplikację - Wartomierz - służącą do oszacowania wartości rzeczy w domu lub mieszkaniu. Za wprowadzenie Wartomierza Warta została wyróżniona przez Gazetę Ubezpieczeniową za promowanie działań high-tech oraz zachęcanie klientów do lepszego zabezpieczania dobytku.