Punkty Weber SPOT powstają w odpowiedzi na potrzeby wszystkich osób zajmujących się inwestycjami budowlanymi, niezależnie od skali inwestycji. Ze swoimi klientami mogą się tu spotykać wykonawcy chcący w komfortowych warunkach wybrać komplet rozwiązań budowlanych czy architekci, którzy wraz z inwestorem chcą omówić szczegóły projektu. Przestrzeń została przemyślana także pod kątem potrzeb dystrybutorów, którzy mogą z niej skorzystać, aby przeprowadzić szkolenia dla swoich pracowników. Pierwsze Weber SPOTy powstały w Gdyni i w Lublinie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie i Wrocławiu.
Weber SPOT to miejsca spotkań i rozmów na temat inwestycji niezależnie, czy jest to budowa domu jednorodzinnego czy większa inwestycja. Goście znajdą w nich przestrzeń, gdzie wygodnie, przy kawie omówią szczegóły projektu budowlanego i jego wykonania. W Weber SPOT umieszczono ekspozycję wielu rozwiązań budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji od wykonania posadzek, doboru odpowiednich zapraw klejowych, fug i silikonów, aż po ocieplenie i wykończenie elewacji. Przy wsparciu ekspertów można tu wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie. Weber SPOT w jednym miejscu koncentruje ofertę materiałów budowlanych i fachową wiedzę na temat budowy.
W Weber SPOT do dyspozycji gości będzie również niewielka sala konferencyjna, w której w większym gronie można porozmawiać na temat projektu czy jego realizacji, albo przeprowadzić szkolenie dla swoich pracowników. Odwiedzający Weber SPOT mogą też liczyć na fachowe doradztwo ekspertów Weber. Korzystanie z przestrzeni przygotowanej przez Weber jest bezpłatne.
W każdym punkcie Weber SPOT znajdzie się też specjalna szafa z całą paletą tynków, które można obejrzeć w świetle dziennym bez konieczności wychodzenia ze SPOTu. Taka technologia pozwoli szybko i wygodnie porównać różne tynki i dobrać najbardziej odpowiedni do swoich oczekiwań.
Przy tworzeniu Weber SPOTów inspirowaliśmy się m.in. ideą co-workingu. Chcieliśmy, aby SPOTy stały się wygodnym miejscem do pracy dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację budowy mówi Anna Marcol, Kierownik Komunikacji Marketingowej z Weber. Zdajemy sobie sprawę, że naszym Klientom często brakuje odpowiedniej przestrzeni do omówienia projektu. Spotkania inwestora z wykonawcą mają miejsce w hurtowniach budowlanych albo na placach budowy. Do tej pory brakowało profesjonalnych i komfortowych miejsc do rozmowy na temat projektu. Teraz będzie ich w Polsce co najmniej kilka. Mamy nadzieję, że będą aktywnie wykorzystywane podsumowuje.
W sieci Weber SPOT oprócz Gdyni i Lublina znajdzie się też Warszawa, Wrocław i Rzeszów. Każdy Weber SPOT będzie otwarty od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00.
Więcej informacji na temat miejsc spotkań Weber SPOT znajduje się na stronie www.netweber.pl.
***
Weber jest częścią Saint-Gobain Construction Products Polska, skupiającej tak znane marki jak Isover, Rigips, Pam i Ecophon. Firma jest częścią międzynarodowej Grupy Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z budownictwem.
Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały budowlane, oferując innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania związane z rozwojem gospodarczym, oszczędnością energii oraz ochroną środowiska. Grupa Saint-Gobain jest obecna w 64 krajach i zatrudnia prawie 190 000 pracowników.