Rusza nowa kampania Providenta, teraz pod hasłem ,,Szybka Premia". Po miesiącu spłacania zobowiązania można otrzymać do 1000 zł.
Tym razem w centrum kampanii jest cashback, czyli właśnie finansowa premia dla klientów, którzy wezmą pożyczkę. Premia jest szybka, bo już po miesiącu spłacania zobowiązania można otrzymać do 1000 zł. Warunkiem jest skorzystanie z pożyczki na co najmniej 60 tygodni lub 12 miesięcy.
Premię można otrzymać już po miesiącu, jeśli klient spłaci cztery raty w przypadku pożyczki tygodniowej lub jedną ratę w przypadku miesięcznej. Dotyczy to wszystkich rodzajów pożyczek: konsumpcyjnych spłacanych w cyklu tygodniowym lub miesięcznym, konsolidacyjnej oraz dla mikroprzedsiębiorców - podkreśla Katarzyna Jóźwik, Dyrektor ds. Marketingu w Provident Polska.
W zależności od kwoty pożyczki klient może otrzymać - 200 zł, 500 zł albo 1000 zł.
Celem kampanii jest też zwrócenie uwagi na kompleksowość oferty firmy. Każdy znajdzie pożyczkę dopasowaną do swoich potrzeb. A do tego, klient ma dodatkowy zysk w postaci premii, i to już po miesiącu - mówi Katarzyna Jóźwik. I dodaje - To nowość na rynku finansowym. Zazwyczaj tego typu premię otrzymuje się po spłaceniu pożyczki, albo wypłacana jest w dwóch transzach w połowie i na końcu tego procesu.
Provident stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci firmy mogą wybrać spłatę w mikroratach tygodniowych lub - płacąc efektywnie mniejszy koszt - rozłożyć spłatę na raty miesięczne. Dodatkowo Provident proponuje pożyczkę konsolidacyjną, dzięki której klient może uwolnić się od zobowiązań np. w firmach chwilówkowych i racjonalnie zarządzić swoim zadłużeniem.
Ponadto dzięki wprowadzonej specjalnej Pożyczce dla Firm, ponad milion małych przedsiębiorstw może, bez zbędnych formalności, uzyskać wyższą niż konsumenci indywidualni, kwotę pożyczki na cele związane z działalnością gospodarczą. Dodatkowo mikrofirma może uzyskać obsługę indywidualnego doradcy realizowaną w miejscu prowadzenia działalności oraz korzystać z prawa do zaliczenia kosztów pożyczki do kosztów prowadzonej działalności.
Kampania rusza 23 lutego i potrwa prawie sześć tygodni. Akcja ,,Szybka Premia" jest wspierana nowym spotem reklamowym w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w tym w telewizji, prasie i internecie. Kreację kampanii przygotowała krakowska agencja Opus B. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
dostarczył infoWire.pl