Bank Pekao zajął pierwsze miejsce w rankingu bankowych aplikacji mobilnych portalu Bankier.pl. Już ponad pół miliona klientów pobrało aplikacje mobilne banku.
Eksperci portalu Bankier.pl przeanalizowali aplikacje bankowe dostępne na polskim rynku pod kątem funkcji, które oferują klientom, działania na różnych platformach systemowych, możliwości płacenia w sklepach i wypłat w bankomatach. Bankowość mobilna Banku Pekao została doceniona nie tylko za bogatą funkcjonalność, ale również za to, że działa na bardzo wielu modelach urządzeń, w tym starszych typach telefonów.
Ponad pół miliona klientów Pekao doceniło zalety ,,banku w telefonie", szybkość i wygodę realizacji operacji, funkcje płatnicze, możliwość kontaktu z bankiem. Zwycięstwo bankowości mobilnej Banku Pekao w rankingu Bankier.pl. sprawiło nam ogromną satysfakcję. Równocześnie mamy świadomość, że popularyzacja usług mobilnych zależy w dużym stopniu od skutecznej edukacji i przekonania klientów, że bankowanie przez telefon jest wygodne i łatwe - mówi Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Elektronicznej w Banku Pekao.
3 lata temu podjęliśmy strategiczną decyzję, by zaoferować naszym klientom nie tylko podstawowe funkcje bankowe za pośrednictwem telefonu, ale także otworzyć przed nimi nowe możliwości, które wynikają z połączenia smartfonu ze światem płatności. W grudniu ubiegłego roku jako pierwsi w Polsce i pierwsi wśród największych banków europejskich, uruchomiliśmy mobilne płatności zbliżeniowe telefonem w technologii HCE. Nowe rozwiązanie stwarza możliwość realizacji płatności przy pomocy smartfonu we wszystkich terminalach zbliżeniowych na terenie kraju - dodaje Bartosz Zborowski, Dyrektor Biura Projektów Strategicznych w Banku Pekao.
Klienci korzystający z aplikacji mobilnych Banku Pekao w prosty i wygodny sposób mogą realizować płatności, wypłacać gotówkę, założyć lokatę mobilną czy skorzystać z całej gamy innych, w tym wszystkich podstawowych operacji bankowych. Użytkownicy wyposażeni w telefony z NFC z systemem Android 4.4 i nowszym, mogą dodatkowo wykorzystać telefon do płacenia w ponad 280 tys. terminali płatniczych, co stanowi 70% wszystkich terminali w kraju.
dostarczył infoWire.pl