ZaREklamuj swój biznes - szansa dla niebanalnych pomysłów na biznes

ZaREklamuj swój biznes - szansa dla niebanalnych pomysłów na biznes

Dodano:   /  Zmieniono: 

Targi dizajnu w Krakowie, studio kaligrafii, czy małe rzemiosło? Każdy pomysł ma szansę na 5 tysięcy euro, kamerę HTC RE oraz zestaw promocyjny od T-Mobile. II edycja programu ,,ZaREklamuj swój biznes" ruszyła!!

,,ZaREklamuj swój biznes" to program grantowy, który wspiera ciekawe pomysły na biznes. Do pierwszej edycji konkursu zgłosiło się ponad 180 firm - w większości prowadzonych przez młode, ambitne osoby, pełne pomysłów.

Zwycięzcą pierwszej edycji konkursu jest inicjatywa Targi Plac Nowy na krakowskim Kazimierzu, która skupia lokalnych producentów żywności, designerów i rzemieślników. Targi są ważnym, międzypokoleniowym centrum spotkań na Kazimierzu, a filmik promocyjny od razu przykuł uwagę jury swoją koncepcją ,,Dołącz do kręgu przyjaciół".

II nagroda powędrowała do HELLO calligraphy - nowoczesnego, acz pełnego magii studia liter, kaligrafii i papeterii. Ręcznie pisane przez Małgosię Małecką wyjątkowe liternictwo doskonale sprawdza się na zaproszeniach ślubnych, kartach dań, czy też personalizowanych upominkch dla gości weselnych.

III nagroda trafiła w ręce Mamapiki - marki modowej stworzonej przez kobiecy duet dla dziewczyn takich, jak one same: współczesnych, aktywnych, niezależnych, pewnych siebie. Absolwentki Akademii Sztuk Pięknych - Marta Garbińska i Kasia Rysiak łączą przyjaźń z modą i fascynacją miejskim życiem. Ich projekty wymykają się ciasnym schematom i taka właśnie była ich mikroREklama.

Wyniki konkursu skomentowała Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland:

,,Przyznam, że liczba oraz poziom zgłoszeń konkursowych pozytywnie nas zaskoczyła. Uczestnicy wykazali się nieprzeciętną kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu, które nieraz budziło nasz podziw i zachwyt. Żałujemy, że nie możemy nagrodzić wszystkich."

oraz Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO T-Mobile Polska:

,,Już pierwsza edycja programu to był prawdziwy festiwal kreatywności oraz dowód na to, że w ludziach jest mnóstwo odwagi i determinacji w dążeniu do określonych celów. Choć często jest to droga alternatywna, wymagająca, to jednak dająca dużo satysfakcji i umożliwiająca robienie tego, co naprawdę lubią. Cieszę się więc, że ponownie będziemy mieli okazję wziąć udział w projekcie, i wesprzeć tych, którzy wykazali się inicjatywą i postanowili wziąć sprawę w swoje ręce."

Właśnie otworzyła się druga szansa na wykazanie się pomysłowością i zgarnięcie 5 tysięcy euro!

Co musisz zrobić, by wziąć udział w konkursie? Wystarczy nakręcić krótki, 15 sekundowy filmik - mikroREklamę, która w ciekawy sposób opowie, czym się zajmujesz i jaki jest Twój pomysł na biznes. Gotową, umieść na Instagramie z hashtagiem #zareklamujswojbiznes. Materiał automatycznie trafi na stronę zareklamujswojbiznes.pl, na której znajduje się również regulamin konkursu. Pamiętaj, by czas mikroREklamy nie przekroczył 15 sekund, oraz by film w jasny sposób opowiadał na czym polega Twój pomysł.

,,Zdajemy sobie sprawę, że 15 sekund to za mało na pełną prezentację firmy. Te kilkanaście sekund ma wymóc na uczestnikach kreatywne podejście i pokazać ich twórczy potencjał." - jak podkreśla Sylwia Kawalerowicz, redaktorka naczelna miesięcznika Aktivist, członkini jury.

Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysiecy euro na wsparcie swojej działalności - sam decyduje na co dokładnie przeznaczy wygraną. Finaliści otrzymają także zestaw promocyjny Jump!proFirma S od T-Mobile oraz szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy. Oprócz nagród rzeczowych, wszyscy uczestnicy konkursu zyskają jednak coś jeszcze - odwagę, aby kreatywnie promować swoją działalność, bez względu, czy mowa o drobnym rękodziele, czy też o większym butiku z autorską kolekcją odzieży.

Konkurs trwa od 1 czerwca do 6 lipca 2015 roku.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: HTC

infoWire.pl