„Wiemy, że niektórzy z was mogą mieć teraz problemy z korzystaniem z Instagrama. Bardzo nam przykro. Pracujemy, aby wszystko wróciło do normy tak szybko jak to możliwe” – poinformowali przedstawiciele Instagrama na Twitterze. Pierwsze problemy z korzystaniem z serwisu użytkownicy zaczęli zgłaszać przed godz. 21. Internauci skarżą się m.in. na brak możliwości zalogowania. Inni nie mogą korzystać z poszczególnych funkcji, takich jak dodawanie relacji czy odświeżenie głównego kanału.
Użytkownicy zgłaszają problemy również z korzystaniem z Facebooka oraz Messengera. Niektórzy nie mogą wysyłać wiadomości, a inni nawiązać połączenia z serwerem.
Globalna awaria Facebooka i Instagrama
Przypomnijmy – zaledwie kilka dni temu, 4 października, w godzinach wieczornych z powodu globalnej awarii przez kilka godzin nie można było korzystać z Facebooka, Instagama oraz Messengera. Amerykańskie media zwracały wówczas uwagę na fakt, że do awarii doszło dzień po głośnym wystąpieniu byłej managerki Facebooka.
Czytaj też:
Globalna awaria Facebooka i Instagrama. Dlaczego do niej doszło?