Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadziło do oferty kolejny w tym roku produkt Message Premium, czyli mailing podświetlony. Jest to nowa funkcjonalność sytemu mailingowego WP.PL, która pozwala wyróżniać wiadomości reklamowe w skrzynce odbiorczej użytkowników Poczty WP.PL. Produkt przeznaczony jest wyłącznie reklamodawcom, którzy chcieliby zaoferować użytkownikom w mailingu specjalną ofertę bądź wartość dodaną w postaci np. zniżek na produkty czy usługi.
Wirtualna Polska posiada największą bazę mailingową w kraju blisko 8 mln aktywnych loginów miesięcznie. Co więcej, niezmiennie od 2006 roku Poczta WP.PL jest numerem jeden wśród polskich serwisów pocztowych. Wygrywa z konkurencją w liczbie użytkowników, odsłon i czasie (za: dane Megapanel PBI/Gemius). Nowy produkt Biura Reklamy WP.PL pozwala wykorzystać ten potencjał i zainteresować przekazem promocyjnym użytkowników Poczty WP.PL.
Wprowadzając do oferty Message Premium, chcemy zachęcić reklamodawców do przygotowywania dedykowanych użytkownikom Poczty WP.PL ofert, które mogłyby stanowić jednocześnie wartość dodaną przesyłki reklamowej mówi Ewa Sadowska, Koordynator ds. Rozwoju Produktu Reklamowego w Wirtualnej Polsce. Co więcej, podświetlenie wiadomości w skrzynce zwiększa jej zauważalność, a tym samym również otwieralność mailingu reklamowego dodaje.
Message Premium może być wykorzystywane w mailingach do użytkowników, którzy odbierają pocztę przez tradycyjne WWW. Wybrane wiadomości są wyróżniane do czasu ich otwarcia przez użytkowników. W standardzie dostępnych jest siedem kolorów podświetlenia. Mailing może być dodatkowo targetowany demograficznie, geograficznie lub behawioralnie.