Przed rozpoczęciem polowania na interesantów, pracownicy Idea Banku odgrywali swoje role z udziałem dyrektora sprzedaży, który udawał klienta. Na niewypłacalne 3 mld zł obligacji GetBacku nabrało się 9 tysięcy osób, z tego prawie połowa to klienci Idea Banku.
88-letni rolnik odebrał telefon ze swojego banku –zaproponowano mu „bardzo atrakcyjne rozwiązanie dla produktu”, czyli 90 tys. zł widniejących na koncie klienta. Chodzi o takie ulokowanie oszczędności, przekonywał pracownik banku – które będzie bezpieczne jak lokata terminowa, ale z lepszym oprocentowaniem. Rolnik wahał się, ale telefonujący miłym głosem rozwiał wszelkie wątpliwości – zysk jest gwarantowany, a pieniążki (tak się wyraził) są do wycofania w każdej chwili. W rozmowie ani razu nie padł termin: obligacje, choć to miał na myśli rozmówca rolnika.
Źródło: Wprost
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.