Właściciele warsztatów naprawczych docenili współpracę z ERGO Hestią: drugi rok z rzędu przyznali firmie ,,Złoty Zderzak" podczas jubileuszowego X Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych.
Ogólnopolskie Badanie mierzące poziom Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi pozwala porównać jakoś procesów likwidacji szkód oferowany przez wszystkich ubezpieczycieli. W tym roku patronat nad Badaniami objęła Rzecznik Finansowy, Aleksandra Wiktorow.
- W tym roku cieszę się podwójnie z otrzymania Nagrody, ponieważ wygrana w tym badaniu po raz drugi z rzędu pokazuje naszą konsekwencję w utrzymywaniu najwyższego standardu ochrony - podkreśla Kazimierz Majdański, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii. Jak mocno przekłada się to również na zadowolenie naszych partnerów biznesowych jakimi są serwisy naprawcze pokazuje zdecydowany wzrost średniej wartości ocen z poziomu 3,4 w ubiegłym roku do blisko 4 w tegorocznej ankiecie. Jestem przekonany, że ta gwarancja wysokojakościowej obsługi potwierdzona nagrodą ,,Złoty Zderzak" nie pozostanie niezauważona przez klientów i przełoży się na wzrost sprzedaży naszych ubezpieczeń - dodaje Kazimierz Majdański.
Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi, stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniana były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia wyprzedziła w tym w rankingu 19 innych ubezpieczycieli. We wszystkich kategoriach w skali od 1 do 5 uzyskaliśmy łączną średnią ocen 3,923. Kolejne w rankingu Allianz i PZU osiągnęły odpowiednio 3,919 oraz 3,80. W ankiecie realizowanej przy współpracy z Polską Izbą Motoryzacji wzięły udział autoryzowane i nieautoryzowane warsztaty.
Tegoroczna edycja badania ,,Złoty Zderzak" zbiegła się w czasie z wprowadzeniem systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód (BLS). Od 1 kwietnia 2015, a więc momentu, w którym ubezpieczyciele wdrożyli system BLS, klienci zgłosili ponad 23 tysiące szkód, z czego co piąta zgłoszona została do ERGO Hestii. Warto również podkreślić, że badania Net Promotor Score (NPS) potwierdzają, iż klienci detaliczni Grupy ERGO Hestia polecają naszą likwidację szkód dwukrotnie częściej* niż klienci innych towarzystw ubezpieczeniowych.
*Badanie przeprowadzone na 685 Klientach (ERGO Hestia 491 i Rynek 194) w obszarach współpracy z ERGO Hestią takich jak doradztwo agenta, likwidacja szkód, obsługa oraz ogólne polecenia towarzystw ubezpieczeniowych.
dostarczył infoWire.pl