Pierwszy sklep Eurospar w Warszawie rusza w tym tygodniu. Zajmie miejsce Piotra i Pawła

Pierwszy sklep Eurospar w Warszawie rusza w tym tygodniu. Zajmie miejsce Piotra i Pawła

Spar
Spar Źródło: Shutterstock / ricochet64
Przemiana Piotra i Pawła w Eurospar zakończona. Już 29 listopada w warszawskich centrum handlowym Blue City, otwarty zostanie pierwszy sklep pod nową marką. Klienci kupią w nim dobrze znane, polskie produkty, ale także marki własne Eurospar.

Z polskiego rynku definitywnie zniknęły delikatesy Piotr i Paweł. Nowy właściciel, pochodząca z RPA spółka Spar zmieni identyfikację wizualną wszystkich, pozostałych sklepów polskiej marki. Pierwszym punktem w Warszawie, w którym będzie można zrobić zakupy pod nowym szyldem, będzie sklep w Blue City. Jego otwarcie odbędzie się 29 listopada.

„Sklep przeszedł gruntowną metamorfozę, dostosowując się do międzynarodowych standardów w branży retail. Zmienił się nie tylko wystrój czy aranżacja półek, ale również otaczająca klientów przestrzeń” – czytamy w komunikacie.

Marki własne

W pierwszym warszawskim punkcie Eurospar, który zajmie miejsce dotychczasowych delikatesów Piotr i Paweł, na 2,5 tys. m kw., klienci będą mogli kupić produkty od polskich dostawców, ale także marki własne Eurospar. Produkty te znane są ze sklepów sieci w innych zakątkach świata.

– Bardzo się cieszę, że to właśnie w Blue City zostanie otwarty wzorcowy sklep EUROSPAR. Marka ta oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości artykułów spożywczych, który z pewnością spełni oczekiwania i potrzeby naszych klientów – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. – Wierzę, że wyjątkowa oferta sklepów, atrakcji i ciągle rozbudowywana część gastronomiczna zapewni Blue City długotrwałe zainteresowanie klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale z całej Warszawy – dodał.

Czytaj też:
Koniec delikatesów Piotr i Paweł. Nowy właściciel zdradził plany na przyszłość