Cyberpunk 2077 z patchem 1.61. Oto co zmienia się w Night City

Cyberpunk 2077 z patchem 1.61. Oto co zmienia się w Night City

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077Źródło:WPROST.pl
Studio CD Projekt Red ogłosiło wydanie kolejnej łatki dla  Cyberpunka 2077. Aktualizacja 1.61 wprowadza wsparcie dla nowej technologii AMD, poprawia optymalizację i dodaje… różne modele parasoli.

Polscy twórcy ze studia CD Projekt Red ogłosili zmiany wprowadzane przez Aktualizację 1.61 do . Łatka powinna w niedługim czasie trafić na komputery PC, konsole oraz ekosystem Stadia. Oto co się zmienia.

Cyberpunk 2077 – patch 1.61 wprowadza AMD FSR

Najgorętszą nowością jest wprowadzenie wsparcia dla technologii AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 (FSR). Zmiana ta dotyczy jedynie platformy PC oraz konsol nowej generacji, ale nadal jest interesująca.

AMD FSR miało swoją premierę w połowie zeszłego roku. System pozwala na skalowanie przestrzenne rozdzielczości gry (tzw. upscaling). To technika rekonstrukcji obrazu pozwalająca na ulepszenie wyglądu gry wygenerowanej w niższej rozdzielczości (wyostrzenie, podbicie rozdzielczości itd.) i tym samym zyskanie cennych klatek FPS.

Zwłaszcza możliwość korzystania z dobrodziejstw AMD FSR na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X spotkała się z dobrym odbiorem fanów w mediach społecznościowych.

twitter

Cyberpunk 2077 – zmiany w patchu 1.61

Co poza tym? Producent wskazał, że naprawiono błąd powodujący spadki płynności gry po opuszczaniu menu. Zlikwidowano także wiele bugów związanych z konkretnymi zadaniami i aktywnościami w otwartym świecie – najczęściej chodzi o brak oznaczenia zadania za ukończone mimo wykonania wszystkich celów. Wyeliminowano też garść problemów uniemożliwiających postępy w danej misji.

Dodatkiem wizualnym są zaś… parasole. Od teraz gry Night City nawiedzi deszcz, postacie NPC będą wyjmować parasole w różnych kształtach i kolorach, by chronić się przed opadami. Do tego naprawiono parę błędów wizualnych związanych ze zmianą wielkości piersi V lub długości paznokci postaci.

Ciekawostką jest jeż naprawienie jednego denerwującego błędu w systemie Stadia. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że usługa będzie wyłączona na początku 2023 roku.

Czytaj też:
Cyberpunk 2077 pobił rekord Wiedźmina 3. Anime Edgerunners wskrzesza grę
Czytaj też:
Najnowsze wieści o Diablo 4. Padła możliwa data premiery