-
Celebryci zarabiają na pandemii. Teraz każdy może porozmawiać ze swoim idolem
Chciałbyś spotkać swojego ulubionego piosenkarza, sportowca, czy aktora? Ile jesteś w stanie zapłacić za 10 minut rozmowy?
Finanse i inwestycjeTechnologieGospodarka -
Prowizorki w firmach nie wytrzymają – uważają informatycy
Cyfryzacja przyśpieszyła, ale działy IT w firmach są niepewne skutków szybkich wdrożeń. Pandemia wymusiła pośpiech, a ten może się odbić czkawką na bezpieczeństwie.
TechnologieGospodarkaFirmy i rynkiKoronawirus w biznesie -
CD Projekt RED wspiera LGBT. Lawina krytycznych komentarzy
CD Projekt RED w ramach tzw. Miesiąca Dumy LGBT zdecydowało o dodaniu do swojego logo tęczowej flagi. Decyzja ta nie spodobała się dużej części fanów polskiej firmy, którzy zapowiadają bojkot gry Cyberpunk 2077.
Firmy i rynkiGryGaleria -
Bartosz Tomczyk z PROVEMA: nowoczesne produkty finansowe są w stanie zwiększyć produktywność gospodarki
PROVEMA to polski fintech z siedzibą w Katowicach, który działa na rynku od 2015 roku. Spółka oferuje szybkie finansowanie online. Specjalizuje się w wykorzystaniu algorytmów z użyciem sztucznej inteligencji w ocenie ryzyka kredytowego....
Artykuł sponsorowany -
Świat technologii po COVID-19 będzie inny
Specjaliści technik informacyjnych (IT) nie mają wątpliwości, że nie będzie żadnego „powrotu do normy”.
TechnologieGospodarkaFirmy i rynkiKoronawirus w biznesie -
Wybory prezydenckie. Kandydaci walczą o poparcie a internauci tworzą MEMY
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. Podczas gdy kandydaci objeżdżają kraj i organizują wiece zabiegając o poparcie wyborców, internauci stworzyli serię okolicznościowych memów.
Galeria -
Ma 18 lat i 9 mln fanów w social media. Poznanianka nową gwiazdą sieci
Maria Jeleniewska ma 18 lat, 9 milionów fanów w social mediach i może pochwalić się współpracą z tak znanymi markami jak Wedel, H&M, Fanta czy Adidas. A to wszystko dzięki aplikacji TikTok.
TechnologieWideoGaleria -
Powstał film dokumentalny o polskiej scenie League of Legends. Wzruszenia gwarantowane
Na dziesięciolecie jednej z najpopularniejszych gier komputerowych w historii polscy gracze otrzymali piękny prezent. Riot Games przygotował dla nich film dokumentalny, pokazujące najważniejsze momenty League of Legends związane z naszym...
GryWideo -
MC: Nowa wersja aplikacji ułatwiającej walkę z pandemią już dostępna
Od dzisiaj dostępna jest najnowsza wersja aplikacji Protego Safe, która ma ułatwić walkę z pandemią. Wprowadzono nową funkcjonalność - monitorowanie kontaktów z innymi urządzeniami, co ułatwi - w przypadku stwierdzenia zachorowania na...
UrządzeniaKoronawirus w biznesieTechnologie -
Lewandowski zarabia fortunę na Instagramie. Kawalerka w Warszawie za jedno zdjęcie
Mieszkanie w Warszawie za jeden post na Instagramie? Tak, to możliwe, ale musisz być Robertem Lewandowskim.
Finanse i inwestycjeFirmy i rynkiTechnologieGospodarka -
Znana marka wraca do Polski. Po latach nieobecności klienci kupią produkty Marks & Spencer
Brytyjska marka Marks & Spencer wraca do Polski. Mówiąc precyzyjniej część marki, a w dodatku, tylko z możliwością zakupów online. Wielu klientów i tak ucieszy się z powrotu.
Firmy i rynkiGospodarka -
Mapy Google pozwolą dojechać do pracy, unikając tłumów. Firma chce pomóc w uniknięciu zarażonych
Google wprowadza nową aktualizację swoich map. Jej główna funkcja ma pomóc ludziom w przemieszczaniu w taki sposób, aby uniknąć tłumów. Firma chce w ten sposób pomóc w zabezpieczeniu użytkowników przed COVID-19.
PracaKoronawirus w biznesieFirmy i rynkiTechnologieGospodarka -
Wartość rynku IT spadła o kilka proc. Ale niektórzy zyskali bardzo dużo
Firmy analityczne mówią jasno: rynek technologii informacyjnych (IT) się kurczy. Według danych IDC całkowite wydatki w Europie spadną o 5,1 proc. rok do roku, do kwoty 923,49 miliardów dolarów.
GospodarkaFirmy i rynkiTechnologieFirma -
Po pandemii firmy nie będą ryzykować. Wierzą, że nadchodzą lepsze czasy
Epidemia COVID-19 uderzyła nie tylko w zdrowie, ale mocno zaatakowała biznes. Firmy, którym udało się przetrwać te ciężkie czasy, nie będą ryzykować. Zamierzają jednak – dla własnego bezpieczeństwa – inwestować w nowe technologie,...
TechnologieGospodarkaFirmy i rynkiFirmaNajlepsi polscy pracodawcy -
Kompromitujące posty na Facebooku? Jest nowa funkcja pozwalająca łatwo je usunąć
Społecznościowy gigant Facebook pozwala teraz szybko odnaleźć posty z przeszłości, po czym je skasować. Firma ogłosiła wprowadzenie nowej funkcji.
TechnologieUrządzeniaGospodarkaFirmy i rynki -
Masz duży pakiet danych, którego nie wykorzystujesz? Przekaż gigabajty i wspieraj szczytny cel
Mimo, że obowiązkowa nauka zdalna w Polsce trwa już od 25 marca, wiele dzieci wciąż nie ma dostępu do komputera lub musi dzielić się jednym urządzeniem z rodzeństwem. Co robić, gdy dwoje lub troje dzieci w domu ma lekcje w tym samym...
Artykuł sponsorowany -
Popularność Zoom'a przerosło oczekiwania właściciela. Firma pokazała wyniki
Ostatnie miesiące są dla władz Zoom'a prawdziwym testem. Aplikacja, która powstała do niszowego użytku, stała się globalnym fenomenem.
Koronawirus w biznesieFirmy i rynkiFinanse i inwestycjeTechnologieGospodarka -
Przedstawianie kontekstu, a nie sprawdzanie faktów. Twitter broni nowej polityki
Dalszy ciąg burzy po oznaczeniu twitta prezydenta Donalda Trumpa, jako zawierającego fałszywe informacje. Szef portalu tłumaczy się z polityki firmy.
Firmy i rynkiTechnologieGospodarkaKoronawirus w biznesie -
Spotify, Apple Music, YouTube i Amazon jednoczą się w proteście przeciw brutalności policji
Po wezwaniu do działania ze strony przemysłu muzycznego, strumieniowi giganci zobowiązali się do wsparcia akcji „Blackout Tuesday” (zwanego również „Black Out Tuesday”). Będą chwile ciszy dla uczczenia George’a Floyda i sprzeciwu...
Technologie -
Jak odnaleźć balans w korzystaniu z internetu? Sprawdź
Pandemia koronawirusa wymusiła na nas pracę zdalną, a na dzieciach naukę online. Siłą rzeczy, więcej czasu teraz spędzamy w sieci. Jak zadbać o równowagę w korzystaniu z technologii, kiedy wiele codziennych aktywności przeniosło się do...
Artykuł sponsorowany -
„Don't do it”. Nike zmienia swoje legendarne hasło. Cel jest szczytny
„For once, Don't do it”, czyli „Chociaż raz, Nie rób tego”. Nike odpowiada na zamieszki panujące w USA, zmieniając swoje legendarne hasło.
Firmy i rynkiGospodarkaGaleria