Amazon.pl stanie się faktem. Po wielu latach obecności firmy w Polsce, władze giganta e-commerce poinformowały, że zamierzają uruchomić polską wersję swojej platformy sprzedażowej.
– Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepach. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok – powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE, Amazon.
Serwis dla sprzedawców już działa
Już od dziś przedsiębiorcy, którzy planują sprzedaż swoich towarów za pośrednictwem Amazona, mogą rejestrować się na dedykowanej platformie.
"Zbliżająca się premiera Amazon.pl zapewni więc polskim przedsiębiorcom możliwość dotarcia do ponad 300 milionów klientów Amazon na całym świecie, w ponad 200 krajach i terytoriach. Obecnie za pośrednictwem Amazon sprzedaje globalnie 1,7 miliona małych i średnich firm, z czego ponad 200 000 przedsiębiorców przekroczyło 100 000 dolarów wartości sprzedaży w 2019 roku" – czytamy w komunikacie firmy.
Amazon jest obecny w Polsce od 2014 roku. Jest największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości inwestorem.
Czytaj też:
Amazon otworzy centrum logistyczne w Świebodzinie. Tysiąc pracowników i 3 tys. robotów