Żabka proponuje franczyzobiorcom „Polisę na biznes” – ubezpieczenie od ryzyk związanych z działalnością gospodarczą
Artykuł sponsorowany

Żabka proponuje franczyzobiorcom „Polisę na biznes” –  ubezpieczenie od ryzyk związanych z działalnością gospodarczą

Polisę na biznes – Unikatowy produkt ubezpieczeniowy powstał we współpracy z TUW PZUW
Polisę na biznes – Unikatowy produkt ubezpieczeniowy powstał we współpracy z TUW PZUWŹródło:Materiały partnera
Żabka, jako pierwsza wśród sieci franczyzowych w Polsce, zaproponowała franczyzobiorcom zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe wobec ryzyka ekonomicznego wynikającego z prowadzenia własnej działalności gospodarczej. To kolejny krok w rozwijaniu najbardziej korzystnego dla przedsiębiorców modelu współpracy. Celem wdrożenia polisy jest zminimalizowanie ryzyka związanego z niepowodzeniem biznesowym w ramach własnej działalności. Mimo że sklepy Żabka cechuje dużo wyższy wskaźnik sukcesu biznesowego, niż sklepy niezależne na otwartym rynku, to prowadzenie działalności gospodarczej zawsze wiąże się z ryzykami. „Polisa na biznes” ma za cel kompensować znaczącą część ewentualnego zadłużenia w momencie zakończenia działalności gospodarczej. Polisa została przygotowana wspólnie z TUW PZUW, a jej finalny kształt jest wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami.

Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, która jest największym ubezpieczycielem w Polsce, przygotowaliśmy unikatowy na rynku produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes”, zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania, koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Żabka Polska.

Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej – mówi Prezes TUW PZUW, Rafał Kiliński.

W procesie tworzenia „Polisy na biznes” aktywny udział brali franczyzobiorcy sieci, zarówno członkowie Rady Franczyzobiorców, jak i szersza, reprezentatywna dla różnorodności sklepów w sieci, grupa przedsiębiorców działających pod szyldem Żabki. Dzięki tym konsultacjom franczyzobiorcy mieli istotny wpływ na finalny kształt polisy wypracowany z TUW PZUW. Decyzja Żabki o pokryciu części kosztów składek przez Spółkę dodatkowo obniżyła koszty po stronie franczyzobiorcy. W efekcie nie przekroczą one kilkudziesięciu złotych miesięcznie.

Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców – mówi Dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW, Sebastian Wiatr.

Polisa dostępna będzie dla wszystkich franczyzobiorców bez względu na ich staż i sytuację finansową. Wysokość składek oraz wartość samego ubezpieczenia jest uzależniona od liczby prowadzonych przez danego przedsiębiorcę sklepów. Produkt jest unikatowy w skali polskiego rynku, a dodatkową wartość stanowi niska składka wynikająca ze skali sieci Żabka i jej gwarancji dla ubezpieczyciela. Zasady funkcjonowania polisy zostały przedstawione franczyzobiorcom sklepów Żabka w trakcie spotkań z przedstawicielami sieci i rozpoczęły proces wdrażania tego rozwiązania, który potrwa kilka tygodni.

Więcej o franczyzie z Żabką na http://www.zabka.pl/franczyza


Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/