Miłośnicy marki odzieżowej GAP nie kupią charakterystycznych bluz w sklepach stacjonarnych. Po wybuchu pandemii amerykańska sieć zdecydowała o zamknięciu sklepów w większości krajów Europy. Zniknęły stacjonarne placówki w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Francji i Włoszech. „Przygoda” GAP na polskim rynku trwała jeszcze krócej: sieć zamknęła sklepy w Warszawie i we Wrocławiu w 2015 roku po zaledwie trzech latach działalności.
Najwyraźniej GAP postanowił dać sobie (i klientom) drugą szansę na polskim rynku i zapowiedział uruchomienie sklepu internetowego, w którym prezentowana jest najnowsza kampania ICONS. Składają się na nią „odświeżone” klasyki oraz nowe projekty. Jesienna kampania Gap ICONS miała swój debiut 6 września 2022 r.
Czytaj też:
Legendarna marka odzieżowa zamyka wszystkie sklepy w Europie. Zniknie 120 placówekCzytaj też:
Kanye West kupił „prawicowego Twittera”. Wcześniej został zablokowany na Facebooku