Biedronka ostrzega klientów. Prosi o wyrzucenie lub zwrócenie jednego z produktów

Biedronka ostrzega klientów. Prosi o wyrzucenie lub zwrócenie jednego z produktów

Biedronka
BiedronkaŹródło:Shutterstock / Tomasz Warszewski
Biedronka zwróciła się z pilnym komunikatem do klientów. Chodzi o wycofane ze sprzedaży pieczywo chrupkie żytnie Pano. Klienci proszeni są o wyrzucenie lub zwrócenie produktu.

Biedronka ostrzega klientów przed niebezpiecznym produktem. Sieć wycofała ze sprzedaży pieczywo chrupkie i zaleca klientom jego wyrzucenie lub zwrócenie podczas najbliższych zakupów.

Pieczywo chrupkie żytnie Pano wycofane ze sprzedaży

W komunikacie, który pojawił się na stronie sieci Biedronka, czytamy, że wycofany produkt to pieczywo chrupkie żytnie Pano, masa netto 200 g. Numer produktu to: 07.2023/22AM20K2, a termin trwałości: 07.2023. Sieć informuje, że powodem wycofania pieczywa ze sprzedaży jest wykryta podwyższona zawartość akryloamidów.

„Osoby, które zakupiły produkt, proszone są o jego wyrzucenie lub zwrócenie do najbliższego sklepu, w którym produkt został zakupiony. Produktu nie należy spożywać” – apeluje w komunikacie sieć Biedronka.

W komunikacie zawarto także informację od producenta feralnego produktu. „Decyzja podyktowana jest dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa produktów i ma na celu wyeliminowanie ryzyka spożycia niezgodnego produktu przez konsumentów” – napisała firma Tovago Sp. z o.o.

Klienci otrzymają zwrot pieniędzy

Jak poinformowano w komunikacie, klienci, który zgłoszą się do sklepu z opakowaniem, które pozwala na identyfikację, czy produkt faktycznie pochodzi z wadliwej partii, mogą liczyć na pełną refundację zakupu. Biedronka zapewnia, że dobro klientów jest absolutnym priorytetem.

„Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją i zapewnić, że dobro naszych konsumentów jest dla nas absolutnym priorytetem” – napisano także.

Czytaj też:
Biedronka zapowiada podwyżki od 1 stycznia. Mają kosztować prawie 600 mln zł
Czytaj też:
Reprezentacja Polski może stracić kluczowego sponsora. Wspierał piłkarzy 12 lat

Źródło: Biedronka