Jeśli dokument tożsamości, który masz podany w banku, stracił ważność, po 30 dniach ze względów bezpieczeństwa częściowo zablokujemy Ci dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO – ostrzega swoich klientów PKO BP. Osoby, które nie dokonały aktualizacji danych w banku po wymianie starego dowodu na nowy, musza liczyć się z tym, ze stracą możliwość zalogowania się do swoich aplikacji.
Żeby dalej korzystać ze wszystkich funkcji, trzeba zaktualizować dokument. Można to zrobić online w aplikacji IKO lub serwisie iPKO, a także przez telefon (800 302 302) lub osobiście, a najbliższym oddziale.
Bank informuje także, dlaczego aktualizowanie danych jest ważne.
Czytaj też:
„Bezpieczny kredyt 2 proc.”. Nie wszyscy grają uczciwie. Banki zanotowały próby oszustwCzytaj też:
5 tygodni po starcie „Bezpiecznego kredytu 2 proc.” widać, że wywindował ceny nieruchomości