eBay osiągnął 100 milionów pobrań swojej aplikacji oraz 100 milionów aukcji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, spodziewając się 10 miliardów dolarów zysku z transakcji dokonanych w sektorze mobilnym w 2012 roku.
eBay, globalny lider w handlu mobilnym, świętuje pobranie 100-milionowej aplikacji ze swojej bogatej oferty tych rozwiązań dla najpopularniejszych systemów operacyjnych. Aplikacje eBay są dostępne w ośmiu językach i w ponad 190 krajach na całym świecie, a w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy były pobierane ponad 25 milionów razy. Wynik ten czyni je jednymi z najpopularniejszych i najlepiej przyjętych aplikacji zakupowych. Wzrost popularności aplikacji mobilnych eBay przełożył się na 100 milionów aukcji wystawionych z poziomu urządzenia mobilnego. Już rekordowa liczba sprzedawców udostępnia swoje produkty na eBay za pomocą urządzeń, które nie istniały jeszcze kilka lat temu.
Globalnie eBay przewiduje przeprowadzenie w 2012 roku transakcji mobilnych o wartości 10 miliardów dolarów, co podwoiłoby wynik z poprzedniego roku. Liczba ta jest wyższa niż roczne PKB 75 państw na świecie. Handel mobilny rośnie od wartości 3.4 miliarda dolarów na rynku amerykańskim w 2010 roku, do przewidywanych 119 miliardów dolarów na całym świecie do roku 2015.Tendencja ta sprawia, że innowacje mobilne są kluczową siłą w strategii eBay, która zakłada, aby zakup i sprzedaż były jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze bez względu na czas, miejsce i urządzenie, z którego korzystamy.
Podejmujemy pierwsze mobilne podejście do biznesu, opierając się na czterech latach doświadczenia w handlu mobilnym i ciągle staramy się personalizować nasze działania i uczynić je bardziej istotnymi dla klienta, powiedział Steve Yankovich, wiceprezes eBay Mobile. Ludzie chcą kupować wtedy gdy maja na to ochotę i czas, a my z powodzeniem staramy się ułatwiać im dostęp do produktów i usług, na których im zależy. Jednocześnie, sprawiając, że aukcje na platformach mobilnych są bardziej intuicyjne i szybsze, umożliwiamy sprzedawcom efektywną konkurencję w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie.
eBay zobowiązuje się rozwijać przyszłość zakupów internetowych, jako że platformy mobilne rewolucjonizują sposób, w jaki ludzie szukają, kupują i płacą. Od pomagania kupującym w porównywaniu sklepów internetowych oraz lokalnych sprzedawców dzięki RedLaser, do umożliwiania im kupna produktów oraz zainspirowania się tym, co mogą obejrzeć w telewizji dzięki Watch with eBay na iPadach, ciągła innowacyjność eBay tworzy nowe doświadczenia i udostępnia je wszystkie konsumentom w dogodnej dla nich formie.
*Watch With eBay jest marką eBay Inc. iPad jest zarejestrowaną marką Apple Inc. Wszystkie inne marki należą do ich właścicieli.
Stwierdzenia dotyczące przyszłości:
Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości prowadzenia przez eBay biznesu opierają się na bieżących oczekiwaniach, prognozach i przypuszczeniach. Stwierdzenia te wiążą się z ryzykiem i niepewnością, a faktyczne rezultaty mogą się znacznie różnić od powyższych.