W ramach świadczenia usług faktoringowych Bank BGŻ wykupił w 2012 roku ponad 121 tys. faktur o łącznej wartości 3 065 mln zł. Porównując z poprzednim rokiem, kiedy to wartość obrotów wyniosła 2 575 mln zł., Bank osiągnął dynamikę na poziomie 19 proc.
Źródłem wzrostu obrotów są nowi klienci pozyskani przez Bank. W 2012 roku pozyskaliśmy 119 nowych klientów faktoringowych, a wartość nowych limitów wyniosła ponad 240 mln zł - powiedział Maciej Czyż, dyrektor Biura Faktoringu. Stale utrzymujące się dobre wyniki to również efekt kompleksowej oferty produktowej oraz profesjonalnego wsparcia sprzedaży dodał M.Czyż.
Oferta faktoringowa Banku BGŻ w 2012 roku była adresowana do przedsiębiorstw ze wszystkich segmentów. Natomiast w tym roku swoją ofertę w zakresie faktoringu Bank skieruje głównie do przedsiębiorstw z segmentu MSP i dużych firm. Ponadto, Bank stawia na rozwój faktoringu pełnego z ubezpieczeniem wierzytelności.