Marketerzy znów powalczą o tytuł Dyrektora Marketingu Roku

Marketerzy znów powalczą o tytuł Dyrektora Marketingu Roku

Dodano:   /  Zmieniono: 

Już dziś startuje trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem branży. Zwycięzców Konkursu poznamy 14 czerwca 2013 w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie  się w Gdańsku.

 Obecna edycja przynosi kilka istotnych zmian w formule Konkursu. Przede wszystkim wprowadzona została możliwość zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe i domy mediowe, które mogą nominować ich spośród swojej grupy klientów.

 Dodatkową zmianą jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych kategorii Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o statuetkę za:

 - Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych

- Launch roku

- Wyjątkową efektywność społeczną

- Rebranding roku

- Innowacyjne działania w mediach

- Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami

- Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie

- Odkrycie roku (Młody Wilk)

- Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii

- Thinking outside the box

 

 Wierzymy, że nowe zasady regulaminu Konkursu wyrównują szanse na zdobycie statuetki marketerom z przedsiębiorstw i organizacji działających na różną skalę. Konkurs skierowany jest zarówno do dyrektorów marketingu pracujących w multibrandowych korporacjach, jak również do kierowników działów marketingu związanych z mniejszymi podmiotami- przekonuje Mariusz Ryciak, dyrektor artystyczny Konkursu.

Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wynikifinansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek mówi Paweł Netczuk, Prezes spółki Mediarun oraz organizator Konkursu- i dodaje - zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu.

 

Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów Konkursu, jak również z przedstawicieli mediów. Kapituła oceniać będzie zgłoszone kandydatury w dwóch etapach:

- pierwszy: elektroniczna ocena nadesłanych zgłoszeń

- drugi: finalne głosowanie Kapituły podczas oficjalnego posiedzenia jej członków, które odbędzie się  21 maja 2013r. To wypadkowa ich głosowania zdecyduje o wynikach tegorocznej edycji Konkursu. W skład tegorocznej Kapituły wchodzą:

 

  1. Szymon Gutkowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP
  2. Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes Zarządu AMS
  3. Tomasz Pudlis, Prezes Business Ad Network
  4. Michał Lisiecki, Prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group SA
  5. Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
  6. Krzysztof Gawrych, Partner Eventroom
  7. Natalia Hatalska, CIO Universal McCann, Blogerka
  8. Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań
  9. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Zarządzający Dragon Rouge
  10. Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer Market
  11. Jacek Chruściany, Prezes Performance Media
  12. Beata Mońka, Prezes Canal+ Cyfrowy
  13. Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.
  14. Joanna Delbar, Prezes Telma Group Communications, VP ZFPR
  15. Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Członek Zarządu Polpharma
  16. Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw
  17. Paweł Mączka, Dyrektor Mediów IMS
  18. Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu KPMG
  19. Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Hoop Polska
  20. Hubert Łącki, Dyrektor Strategiczny MarketShare
  21. Jacek Olechowski, Prezes Mediacap
  22. Marcin Skowroński, Dyrektor Marketingu Onet
  23. Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor External Affairs Mercedes-Benz
  24. Marcin Piasecki, Wydawca Dziennika Gazety Prawnej
  25. Marcin Gaworski, Partner 180hb
  26. Jaromir Sroga, Dyrektor Biura Reklamy, Członek Zarządu Eurozet
  27. Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media
  28. Marcin Boroszko, Prezes Atmedia
  29. Bolesław Rok, v-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego
  30. Krzysztof Kruszewski, Chairman Europe Firefly Millward Brown
  31. Marcin Dec, Dyrektor Zarządzający Initiative Media
  32. Marcin Maj, Business Development Director OS3 Group
  33. Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy
  34. Filip Grudziński, Prezes Zarządu Clever Frame Polska
  35. Paweł Netczuk, Prezes Mediarun
  36. Mariusz Ryciak, Partner Mediarun
  37. Rafał Baran, Prezes GREY Group


Podobnie jak w poprzednich edycjach Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nad jego   prawidłowym przebiegiem pieczę sprawuje Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy [L-S-W ].

 

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać  do 30 kwietnia 2013r. 

Więcej informacji na stronie http://dyrektormarketinguroku.pl

 

O ORGANIZATORZE:

Spółka Mediarun jest wydawcą kilku serwisów, w tym jednego z wiodących portali poświęconych marketingowi, reklamie i mediom (mediarun.pl). Misją spółki jest informowanie, edukowanie, inspirowanie jak również integrowanie środowiska marketerów w Polsce.

 Od trzech lat spółka organizuje Kongres Dyrektorów Marketingu połączony z finałową Galą Konkursu Dyrektora Marketingu Roku. Dwie poprzednie edycje Kongresu przyciągnęły w sumie ponad 1500 uczestników, zyskując ponad 50% wzrost frekwencji rok do roku.

 W tym roku Kongres oraz Konkurs Dyrektora Marketingu stanowią część większego wydarzenia Mediarun Festival. W swoim założeniu jest to eklektyczny projekt z udziałem liderów biznesu i marketingu z całego świata, który w ciągu kilku lat ma ambicje uzyskać status najważniejszego biznesowego wydarzenia w Europie.

 

PARTNERZY KONKURSU: Polpharma, Havas, Bank Polski PKO, Eurozet, AMS, Multikino Media, Dragon Rouge, DDB, Initiative,  KPMG, Performance Media, Infor, PMPG, ONET, Clever Frame, 180 HB, IMS, L-S-W

Źródło: Mediarun Sp. z o.o.;
dostarczył:
netPR.pl