Już dziś startuje trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem branży. Zwycięzców Konkursu poznamy 14 czerwca 2013 w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie się w Gdańsku.
Obecna edycja przynosi kilka istotnych zmian w formule Konkursu. Przede wszystkim wprowadzona została możliwość zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe i domy mediowe, które mogą nominować ich spośród swojej grupy klientów.
Dodatkową zmianą jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych kategorii Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o statuetkę za:
- Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
- Launch roku
- Wyjątkową efektywność społeczną
- Rebranding roku
- Innowacyjne działania w mediach
- Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
- Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
- Odkrycie roku (Młody Wilk)
- Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
- Thinking outside the box
Wierzymy, że nowe zasady regulaminu Konkursu wyrównują szanse na zdobycie statuetki marketerom z przedsiębiorstw i organizacji działających na różną skalę. Konkurs skierowany jest zarówno do dyrektorów marketingu pracujących w multibrandowych korporacjach, jak również do kierowników działów marketingu związanych z mniejszymi podmiotami- przekonuje Mariusz Ryciak, dyrektor artystyczny Konkursu.
Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wynikifinansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek mówi Paweł Netczuk, Prezes spółki Mediarun oraz organizator Konkursu- i dodaje - zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu.
Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów Konkursu, jak również z przedstawicieli mediów. Kapituła oceniać będzie zgłoszone kandydatury w dwóch etapach:
- pierwszy: elektroniczna ocena nadesłanych zgłoszeń
- drugi: finalne głosowanie Kapituły podczas oficjalnego posiedzenia jej członków, które odbędzie się 21 maja 2013r. To wypadkowa ich głosowania zdecyduje o wynikach tegorocznej edycji Konkursu. W skład tegorocznej Kapituły wchodzą:
- Szymon Gutkowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP
- Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes Zarządu AMS
- Tomasz Pudlis, Prezes Business Ad Network
- Michał Lisiecki, Prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group SA
- Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
- Krzysztof Gawrych, Partner Eventroom
- Natalia Hatalska, CIO Universal McCann, Blogerka
- Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań
- Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Zarządzający Dragon Rouge
- Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer Market
- Jacek Chruściany, Prezes Performance Media
- Beata Mońka, Prezes Canal+ Cyfrowy
- Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.
- Joanna Delbar, Prezes Telma Group Communications, VP ZFPR
- Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Członek Zarządu Polpharma
- Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw
- Paweł Mączka, Dyrektor Mediów IMS
- Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu KPMG
- Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Hoop Polska
- Hubert Łącki, Dyrektor Strategiczny MarketShare
- Jacek Olechowski, Prezes Mediacap
- Marcin Skowroński, Dyrektor Marketingu Onet
- Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor External Affairs Mercedes-Benz
- Marcin Piasecki, Wydawca Dziennika Gazety Prawnej
- Marcin Gaworski, Partner 180hb
- Jaromir Sroga, Dyrektor Biura Reklamy, Członek Zarządu Eurozet
- Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media
- Marcin Boroszko, Prezes Atmedia
- Bolesław Rok, v-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego
- Krzysztof Kruszewski, Chairman Europe Firefly Millward Brown
- Marcin Dec, Dyrektor Zarządzający Initiative Media
- Marcin Maj, Business Development Director OS3 Group
- Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy
- Filip Grudziński, Prezes Zarządu Clever Frame Polska
- Paweł Netczuk, Prezes Mediarun
- Mariusz Ryciak, Partner Mediarun
- Rafał Baran, Prezes GREY Group
Podobnie jak w poprzednich edycjach Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nad jego prawidłowym przebiegiem pieczę sprawuje Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy [L-S-W ].
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 30 kwietnia 2013r.
Więcej informacji na stronie http://dyrektormarketinguroku.pl
O ORGANIZATORZE:
Spółka Mediarun jest wydawcą kilku serwisów, w tym jednego z wiodących portali poświęconych marketingowi, reklamie i mediom (mediarun.pl). Misją spółki jest informowanie, edukowanie, inspirowanie jak również integrowanie środowiska marketerów w Polsce.
Od trzech lat spółka organizuje Kongres Dyrektorów Marketingu połączony z finałową Galą Konkursu Dyrektora Marketingu Roku. Dwie poprzednie edycje Kongresu przyciągnęły w sumie ponad 1500 uczestników, zyskując ponad 50% wzrost frekwencji rok do roku.
W tym roku Kongres oraz Konkurs Dyrektora Marketingu stanowią część większego wydarzenia Mediarun Festival. W swoim założeniu jest to eklektyczny projekt z udziałem liderów biznesu i marketingu z całego świata, który w ciągu kilku lat ma ambicje uzyskać status najważniejszego biznesowego wydarzenia w Europie.
PARTNERZY KONKURSU: Polpharma, Havas, Bank Polski PKO, Eurozet, AMS, Multikino Media, Dragon Rouge, DDB, Initiative, KPMG, Performance Media, Infor, PMPG, ONET, Clever Frame, 180 HB, IMS, L-S-W