BRE Ubezpieczenia z Perłą Najwyższej Jakości dla Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych

BRE Ubezpieczenia z Perłą Najwyższej Jakości dla Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych

Dodano:   /  Zmieniono: 

BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. - twórca internetowej platformy, w ramach której działa Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) - odebrał kolejną nagrodę za to rozwiązanie. Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013 przyznała ubezpieczycielowi wyróżnienie Perłę Najwyższej Jakości. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to internetowa porównywarka cen, dająca klientom mBanku możliwość wyboru spośród wielu zakresów ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdu. Dzięki temu ubezpieczający mogą zaoszczędzić nawet do kilkuset złotych na zakupie polis i pakietów ubezpieczeń samochodowych. Nagroda Perła Najwyższej Jakości jest przyznawana jedynie tym firmom, które po raz trzeci zdobyły uznanie Kapituły Programu Quality International.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych umożliwia posiadaczom konta w mBanku wybór najkorzystniejszego pakietu ubezpieczeń samochodowych. Oprócz standardowych produktów - polis OC, AC oraz pakietów ubezpieczeń oferowanych jest także kilkanaście opcji dodatkowych m.in.: 4 warianty opieki w ramach assistance, NNW, samochód zastępczy, ochrona prawna, zwrot kosztów pobytu w szpitalu lub dodatkowe ubezpieczenie utraty życia posiadacza pojazdu wskutek nieszczęśliwego wypadku. Od 2007 roku, z popularnej platformy internetowej opracowanej przez BRE Ubezpieczenia, skorzystało już ponad 300 tysięcy klientów.

Konkurs Najwyższa Jakość Quality International 2013 odbywa się pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000. Kapituła Programu bardzo wysoko oceniła zgłoszenie BRE Ubezpieczenia i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności ubezpieczyciela, zwłaszcza w zakresie oferowanych usług w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych.

Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) to jedno z naszych kluczowych rozwiązań dla klientów banku. Został stworzony po to, by każdy planujący zakup ubezpieczenia samochodowego klient mógł szybko, prosto i rzetelnie porównać parametry wybranych ofert oraz dokonać ostatecznego wyboru. Właśnie dlatego najwyższym priorytetem był dla nas przyjazny interfejs oraz intuicyjna nawigacja. To, co jednak nade wszystko cenią klienci oprócz możliwości wyboru wielu opcji ubezpieczeń - to także korzystna cena. Zakup polisy w SUS może oznaczać dla kierowcy oszczędność nawet do kilkuset złotych. wyjaśnia Paweł Zylm, Prezes Zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.

Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość Produkt Roku 2009 i 2012, a także tytułem Euromarka. Ponadto, ubezpieczyciel może pochwalić się Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz wyróżnieniem Indywidualność Rynku - Merkury 2007. BRE Ubezpieczenia otrzymało również prestiżowy tytuł Najlepszy partner w biznesie 2012 oraz wyróżnienie specjalne w konkursie Srebrny Parasol obie przyznane przez redakcję Home&Market a także nagrodę Byka przyznaną przez redakcję Gazety Giełdy Parkiet w konkursie Byki i Niedźwiedzie za aplikacje mobilne.

                                                          

Informacje o firmie:

BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.

BRE Ubezpieczenia zostało założone w 2006 roku przez notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie BRE Bank S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).

Źródło: BRE Ubezpieczenia

dostarczył:
netPR.pl