We wrześniu 2013 Agencja Interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Lekarskim PZWL, będącym najstarszą i największą oficyną medyczną w Polsce. Do zadań Ideacto należy zarządzanie aktywnością w mediach społecznościowych, od administracji fan pagem po prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wizerunkowych Klienta. Wyspecjalizowana społeczność na profilu skupia studentów kierunków medycznych, lekarzy, farmaceutów i naukowców, a główny nacisk kładziony jest na promocję marki w Internecie, działania skierowane bezpośrednio do obecnych konsumentów oraz pozyskanie nowych.
Pod skrzydłami Ideacto od października 2012 znajduje się również Księgarnia Internetowa PWN oraz fan page czytelni internetowej Ibuk.pl, który agencja przejęła w lutym bieżącego roku. Ibuk to w tym momencie największa wirtualna baza publikacji akademickich i specjalistycznych w Polsce, oferująca możliwość zakupu lub wypożyczenia e-książek. W obu przypadkach agencja odpowiada za administrowanie profilem, oprawę graficzną oraz działania kreatywne związane z popularyzacją marki on-line, jak i off-line.
Sonisława Piskorska, Menedżer Zarządzający Księgarnią Internetową PWN:
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Ideacto, ponieważ chcieliśmy aktywnie zaistnieć w mediach społecznościowych z ofertą Wydawnictwa. Profil Księgarni Internetowej PWN budowaliśmy od zera zgodnie ze wspólnie wypracowaną strategią. Profil Ibuka agencja przejęła po konkurencji i w szybkim czasie postawiła na nogi. Ideacto elastycznie podeszło do naszych potrzeb i niezwykle kreatywnie do rozwiązań. Po kilku miesiącach współpracy na obu prowadzonych profilach mamy zbudowane zaangażowane społeczności, do których docieramy nie tylko z przekazem wizerunkowym, ale też z ofertą handlową. Ideacto cenimy przede wszystkim za szczególną dbałość o wyniki komunikacji, skuteczne docieranie do grup docelowych i wysoką jakość materiałów graficznych. Jeśli pytacie mnie o ocenę działań Ideacto odpowiadam: Lubię to! ;-)