Bank Pocztowy odpowiada na pytania z życia wzięte

Bank Pocztowy odpowiada na pytania z życia wzięte

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

We wtorek, 15 października br., wystartowała nowa telewizyjna kampania reklamowa rachunków osobistych Banku Pocztowego. Jest to pierwsza tak duża akcja promocyjna po wprowadzonych we wrześniu zmianach w ofercie, zachęcających Klientów do aktywnego korzystania z usług finansowych.

Wprowadzone we wrześniu 2013 r. zmiany w ofercie Banku Pocztowego mają na celu zachęcenie Klientów do większej aktywności w korzystaniu z możliwości, jakie oferuje Bank dzięki temu zarówno prowadzenie konta, jak również korzystanie z karty płatniczej może pozostać bezpłatne.

Dużym wyróżnikiem oferty  Banku Pocztowego  pozostaje możliwość dokonywania w placówkach Banku i Poczty Polskiej bezprowizyjnych opłat z konta za wszystkie comiesięczne rachunki np. wodę, gaz, prąd, telefon.

Dodatkowo Bank uruchomił trzy programy premiowe:

 Lubię Pocztowy,
 Zarabiam z Pocztowym,
 Pocztowy 60+ dla posiadaczy Pocztowego Konta Nestor.

W nowej kampanii marketingowej Bank koncentruje się na promowaniu podstawowych wyróżników Pocztowego Konta Standard oraz Pocztowego Konta Nestor.

Inspiracją dla stworzenia komunikacji stały się dla nas sytuacje  z życia wzięte - akcja obu spotów reklamowych dzieje się na poczcie i w aptece. Fabuła jest prosta i w tym tkwi jej siła, bo postawiliśmy na emocje i podkreślamy to, co istotnie wpływa na nasze decyzje zakupowe relacje i kontakt z drugą osobą  oraz siłę rekomendacji. Dodaliśmy do wszystkiego szczyptę poczucia humoru mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

W warstwie graficznej Bank zastosował nową linię materiałów reklamowych, które zostały wprowadzone od 1 września br. poprzez ulotki i plakaty prezentowane w placówkach Banku i Poczty Polskiej. Akcja spotu promującego Pocztowe Konto Standard rozgrywa się w jednej z nowych placówek Poczty Polskiej.

Spoty reklamowe będzie można oglądać w 3 turach:
- w terminie 15 31 października 2013 r. - Pocztowe Konta Standard i Nestor,
- w terminie 11 - 24 listopada 2013 r. - Pocztowe Konto Standard,
- w terminie 25 30 listopada 2013 r. - Pocztowe Konto Nestor.

Spoty emitowane będą we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, a produkcję zorganizował dom produkcyjny Opus Film. Media zakupił dom mediowy Effective Media.


Oba spoty można także obejrzeć na kanale Banku Pocztowego w serwisie Youtube:
- konto Standard,
- konto Nestor.
 

 

 

Źródło: Bank Pocztowy SA

dostarczył:
netPR.pl