Firma Eniro, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl przygotowała Świąteczną maszynę stronę z inspiracjami dotyczącymi niekonwencjonalnych prezentów. Wybór jest bardzo zróżnicowany - każdy znajdzie pomysł na ciekawy podarunek dla swoich bliskich. Projekt ma również charytatywny cel wspiera świąteczną akcję UNICEFu.
Świąteczna maszyna zawiera 100 ikonek i kreatywnych podpisów, prezentujących użytkownikom nowe, zaskakujące pomysły na prezenty Bożonarodzeniowe. Klikając na wybrany prezent użytkownik jest odsyłany do wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl i natychmiast uzyskuje informacje na temat najbliższego miejsca zakupu - niezależnie od tego, czy wybiera salon tatuażu dla teściowej, czy manicure dla brata.
Świąteczna maszyna ma jeszcze jeden, bardzo ważny wymiar, wspiera bowiem akcję Prezenty bez Pudła, której inicjatorem jest UNICEF. Łączy ona radość pomagania z przyjemnością obdarowywania bliskich prezentami. Pomoc jest realna, ponieważ można kupić produkty, np. pompę do wody, mleko terapeutyczne czy pakiet szczepionek, które następnie UNICEF wysyła tam, gdzie są najbardziej potrzebne.
- Ile razy rozpaczaliśmy, bezradnie szukając inspiracji na idealny prezent? Zamiast sięgać po kolejny adwentowy kalendarz, proponujemy zabawę naszą Świąteczną maszyną. Mamy nadzieję, że dostarczy ona ciekawych pomysłów na Bożonarodzeniowe podarunki i dużo radości. W zabawny sposób chcemy pokazać naszym użytkownikom, jak łatwo można znaleźć w pobliżu miejsca oferujące świąteczne prezenty - mówi Iwona Dziedzic-Gawryś, Specjalista ds. Public Relations w Eniro Polska. Dodatkowo nasza zabawa wspiera szczytny cel, bowiem każdy może wybrać z puli ok. 100 prezentów - "Prezent bez Pudła", który organizacja UNICEF przekaże najbardziej potrzebującym. To wyjątkowa okazja, żeby komuś sprawić radość i wywołać uśmiech na czyjejś twarzy - komentuje Iwona Dziedzic-Gawryś.
Kampania Bożonarodzeniowa firmy Eniro prowadzona jest na profilu Panorama Firm w serwisie Facebook oraz na podstronie Panoramy Firm: prezentyswiateczne.pf.pl. Dodatkowo projekt wspiera kampania reklamowa prowadzona w mediach społecznościowych, m.in. Facebook, Google+ oraz Twitter. Akcja świąteczna potrwa do 24 grudnia br.