Szkolenia Let Them Know podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Szkolenia Let Them Know podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

W ramach 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland odbędzie się cykl szkoleń Let Them Know przeznaczonych  dla osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i poszerzaniem kompetencji z zakresu branży modowej. Szkolenia poprowadzą Jerzy Osika oraz Olga Nieścier.

Let Them Know to szkolenia przeznaczone dla projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu, a także wszystkich osób chcących pogłębić umiejętności z zakresu branży odzieżowej. Uczestnicy mają okazję zdobyć trudno dostępną w Polsce wiedzę oraz przygotowanie niezbędne, by wchodzić w owocne relacje ze światem biznesu i budować marki o dużym znaczeniu na rynku mody.

Podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w ramach szkoleń Let Them Know przeprowadzone zostaną dwa szkolenia:

Jak trafić z ofertą w oczekiwania klientów? to szkolenie poświęcone tematyce badania rynku modowego oraz postaw i strategii konsumenckich. Uczestnicy dowiedzą się jak budować przywiązanie do marki, docierać z ofertą do potencjalnych klientów, rozpoznawać istniejące trendy oraz kreować nowe, a także dostosowywać się do zmian zachodzących na rynku mody.

Zajęcia poprowadzi Jerzy Osika, właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych poświęconych modzie i architekturze wnętrz. Jerzy Osika jest wykładowcą na zagranicznych oraz krajowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów oraz rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli eksporterów z branży mody oraz producentów mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Retail Marketing Awards, Fashion Website Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Award w Chicago).

Makrotrendy zachowań konsumenckich i trendy estetyczne wiosna/lato 2015 to szkolenie poświęcone najnowszym trendom w kształtowaniu strategii konsumenckich oraz procesowi dokonywania wyborów estetycznych. Podczas zajęć uczestnicy wprowadzeni zostaną w zagadnienie rosnącej roli instynktu i emocji, a także potrzeby autokreacji w podejściu współczesnych ludzi do mody oraz dowiedzą się, jak tworzyć własną ofertę w kontekście zachodzących zmian społecznych.

Zajęcia poprowadzi Olga Nieścier, projektantka, artystka i wykładowca na stałe mieszkająca w Toskanii. Olga Nieścier jest absolwentką projektowania ubioru na Instytucie Polimoda we Florencji. Pracuje jako konsultant i projektant m.in. dla: Giorgio Armani, Fratelli Rossetti, Burberry, Valentino. Zajmuje się tworzeniem kolekcji pret-a-porter, a także zastosowaniem druku, obróbki tkanin i skóry. Współpracuje z florenckim POLIMODA International Institute of Fashion Design & Marketing w obszarach projektowania mody i prognozowania tendencji. Jest także dyrektorem programowym studiów podyplomowych Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu VIAMODA w Warszawie.

Szkolenia Let Them Know podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland odbędą się 6 maja 2014 roku w Sali Konferencyjnej EXPO-Łódź w godz. 10:00-15:00. Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na oficjalniej stronie internetowej Polskiego Tygodnia Mody pod adresem: http://www.fashionweek.waw.pl/events/show/105.

Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.

Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos

Partner Strategiczny: Miasto Łódź

Organizator: Moda Forte

Partner: Expo Łódź

Mecenas: Samsung

Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET

Oficjalny Przewoźnik: LOT

Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich i zagranicznych projektantów oraz domy mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.

Źródło: FashionPhilosophy Fashion Week Poland

dostarczył:
netPR.pl