18 maja br, we wszystkich krajach, w których obecna jest Nutella, świętowano 50. rocznicę urodzin marki. W Polsce, na jej miłośników czekało Wielkie śniadanie z Nutellą, na którym zjawiło się 5 500 osób. Wśród nich, urodziny Nutelli rodzinnie świętowali m.in. Mariusz Czerkawski, Marta Kuligowska, Marcin Perchuć czy Antek Królikowski.
Historie fanów Nutelli stały się dla marki inspiracją do wszystkich działań urodzinowych to właśnie one stanowiły motyw przewodni kampanii telewizyjnej i billboardowej, konkursów oraz Wielkiego śniadania z Nutellą.
18 maja 2014r. na fanów Nutelli czekała uczta na świeżym powietrzu, rodzinne atrakcje oraz specjalni goście. Na tę okazję, przygotowano prawie 1000 słoików Nutelli, 300 krzeseł, niemal 80 stołów i niezliczone zastępy kelnerów. Tego dnia powstało po 3000 naleśników, tostów i gofrów. Wydano również 2000 śniadań z Nutellą.
O ucztę dla ciała zadbali uczestnicy programów Top Chef i Master Chef, a wśród nich: Charles Daigneault, Martin Gimenez Castro, Kinga Paruzel, Diana Volokhova. Ucztę dla zmysłów, zapewnili znani i lubiani goście, którzy podzielili się, własnymi historiami z Nutellą. Wśród nich znaleźli się Anna Popek, Dorota Gardias, Magda Steczkowska, Katarzyna Dowbor, Ewa Gawryluk i Waldemar Błaszczyk, Mariusz Czerkawski, Teresa Lipowska, Rafał Cieszyński, Marta Kuligowska, Tomasz Schimscheiner oraz Małgorzata Ostrowska-Królikowska z synem, Antkiem Królikowskim.
Wielkie śniadanie z Nutellą
Wszyscy uczestnicy Wielkiego śniadania z Nutellą przez 5 godzin mieli okazję wziąć udział w licznych konkursach i przyjąć solidną dawkę energii podczas zajęć z jogi śmiechu.
Najważniejsze tego dnia były jednak historie, którymi goście dzielili się za pośrednictwem przekazów z videobudki, zdjęć i obrazów pozostawionych w specjalnie przygotowanej galerii. Własny ślad można było również zostawić w wielkim labiryncie i na etykiecie 4-metrowych słoików Nutelli. Wszystko odbywało się przy dźwiękach największych hitów ostatnich pięćdziesięciu lat.
50 lat pełnych uczuć
Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Status marki kultowej, Nutella zawdzięcza fanom na całym świecie. Planując obchody 50. urodzin, marka postanowiła przekazać im głos i w ten sposób podziękować za wsparcie i zaangażowanie.