Con Edison powierza firmie Ericsson zarządzanie siecią wewnętrzną w Nowym Jorku

Con Edison powierza firmie Ericsson zarządzanie siecią wewnętrzną w Nowym Jorku

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Pierwsza umowa o świadczenie usług zarządzanych (Managed Services) zawarta przez Ericsson z przedsiębiorstwem użyteczności publicznej w USA punkt zwrotny w strategicznym obszarze rozwoju
  • Sieć do wewnętrznego zarządzania usługami technicznymi świadczonymi przez Con Edison dla ponad 3,5 mln odbiorców energii elektrycznej i 1,1 mln odbiorców gazu w Nowym Jorku i okręgu Westchester
  • Za sprawą umowy zawartej na 6 lat Con Edison chce udoskonalić swoją sieć wewnętrzną i poprawić wydajność operacyjną

Spółka Ericsson została wybrana przez nowojorskie przedsiębiorstwo Consolidated Edison (Con Edison) do świadczenia usług zarządzanych (Managed Services) dla jego prywatnej sieci iDEN (Integrated Digital Enhanced Network). Con Edison to miejskie przedsiębiorstwo użyteczności publicznej zajmujące się dostawą energii elektrycznej, gazu i pary na terenie Nowego Jorku oraz nowojorskiego okręgu Westchester. Sieć iDEN służy do wewnętrznego zarządzania usługami technicznymi świadczonymi przez Con Edison dla ponad 3,5 mln odbiorców energii elektrycznej i 1,1 mln odbiorców gazu. Jest to pierwsza umowa o świadczenie usług zarządzanych zawarta przez Ericsson z przedsiębiorstwem użyteczności publicznej w Stanach Zjednoczonych.

Ericsson będzie obsługiwać 24 stacji bazowych i jedną sieć szkieletową dla Con Edison. Zakres usług obejmuje m.in. sporządzanie raportów na temat wydajności, monitorowanie sieci, obsługiwanie biur obsługi klienta i zaplecza, operacje terenowe i zarządzanie produktami podmiotów zewnętrznych. Ericsson świadczy usługi monitorowania i konserwacji dla Con Edison od września 2009 r.

Wendell Little, dyrektor wydziału operacji telekomunikacyjnych Con Edison, oświadczył: Ericsson jest liderem w dziedzinie łączności sieciowej, więc postanowiliśmy skorzystać z jej usług, aby udoskonalić naszą sieć wewnętrzną. Wiążemy duże nadzieje ze współpracą z Ericsson, gdyż nieprzerwanie obsługujemy klientów w Nowym Jorku i okręgu Westchester.

Con Edison jest jednostką zależną Consolidated Edison, Inc. jednej z największych amerykańskich inwestorskich spółek energetycznych.

Jean-Claude Geha, dyrektor ds. usług zarządzanych Ericsson, oświadczył: W sektorze usług publicznych łączność sieciowa ma olbrzymi potencjał, jeśli chodzi o udoskonalanie usług i relacji z klientami. Con Edison jest pierwszym amerykańskim klientem z sektora usług publicznych, któremu Ericsson będzie świadczyć usługi zarządzane, co jest strategicznym sukcesem Ericsson.

Spółka Ericsson zawarła dotychczas ponad 300 umów o usługi zarządzane w ponad 100 krajach oraz zarządza sieciami w imieniu operatorów obsługujących ponad 1 mld abonentów na całym świecie.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl