Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę kupna serwisu SportoweFakty.pl.
SportoweFakty.pl to jeden z najbardziej opiniotwórczych, dynamicznie rozwijających się serwisów internetowych, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.
W strategii stawiamy na treści angażujące, wiążące czytelnika z witryną i niedostępne na stronach mainstreamowych, ogólnopolskich mediów mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska. Wzmacniamy naszą pozycję w segmencie informacji sportowych i rozbudowujemy redakcję. Mając trzy silne marki: WP Sport, Sportfan.pl oraz SportoweFakty.pl możemy lepiej adresować potrzeby rynku, przykładając większą wagę do pożądanych przez użytkowników unikatowych treści lokalnych dodaje.
Wybór inwestora był nieprzypadkowy. Nowa, dynamiczna grupa medialna, z jasną strategią rozwoju w obszarze kontentu mówi Dariusz Górzny, założyciel i dotychczasowy właściciel serwisu. Co ważne, nowi partnerzy rozumieją specyfikę serwisu, a nasz zespół będzie dalej miał wpływ na kierunek jego rozwoju dodaje.
SportoweFakty.pl odwiedza miesięcznie ponad 570 tysięcy realnych użytkowników. W marcu br. serwis zanotował 35,4 miliona odsłon krajowych ogółem. Liczba odsłon mobilnych wyniosła niemal 7,2 miliona.
Dane za: badanie Megapanel, PBI/Gemius, III 2014
dostarczył infoWire.pl